אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

השוואת ביטוח רכב wobi

השוואת ביטוח רכב wobiידוע לכולם כי ביטוח רכב הינו ענף תחרותי וקיים מגוון רב של ביטוחים אשר חברות רבות מצעיות (חלק טובות יותר וחלק פחות מציעות). בגלל זה השוואת ביטוח רכב הוא דבר חשוב שכל אחד יכול לבדוק לפני שסוגר עסקה. חשוב לדעת ולהבין את ההבדלים בין ביטוח רכב אחד למשנהו לפני שבוחרים על מנת לקבל את הכיסויים שדרושים לכם.
בישראל, ביטוחי הרכב מתחלקים למספר סוגים וניתן לעשות השוואת ביטוח רכבבין החברות השדונות. בראש ובראשונה – ביטוח רכב חובה, הביטוח הזה הינו הביטוח הבסיסי ביותר שיש והינו, בדיוק כפי שזה נשמע – חובה ולא ניתן לעלות על הכביש בלעדיו ובמידה וכן – מדובר בעבירה פלילית.

בנוסף לביטוח רכב חובה שגם הוא ניתן השוואת ביטוח רכב. ישנם כיסויים נוספים וביטוחים נלווים לביטוח רכב חובה דוגמת ביטוח רכב  צד ג' אשר ניתן להוסיף כתוספת לביטוח רכב חובה ואשר יכסה נזקים שנגרמים לצד שלישי בתאונות שנגרמת באשמתו של המבוטח.
ביטוח רכב נוסף וחשוב הינו ביטוח רכב מקיף, ביטוח מקיף הוא הביטוח המקיף ביותר שניתן לרכוש וכולל בין היתר כיסוי ביטוחי למקרי גרירה ונזקים לרכב ולא פחות חשוב – חברת הביטוח תעמוד לצדכם במקרה של תביעת מקרה ביטוח אחרי תאונה וכדומה.

אתר האינטרנט: www.wobi.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version