אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

ויאגרה סיאליס ומה שבינהם

ויאגרה סיאליס ומה שבינהםבאתר זה תמצאו תחליפים לויאגרה וסיאליס ללא מרשם ובעלי כל האישורים הדרושים.  אנו רוצים להציע לכם מוצר מהפכני כתחליף ויאגרה ללא מרשם, מאושר ע"י משרד הבריאות והכי חשוב, עובד טוב יותר מויאגרה או סיאליס. לא סתם זהו המוצר הנמכר. באתר זה תוכלו לקבל את V-יגאור אליכם עד הבית ובדיסקרטיות מלאה. למוצר 100% הצלחה ועם החזר כספי מלא למי שלא מרוצה!
תרופות הויאגרה או הסיאליס מכילות חומר פעיל בשם סילדנאפיל אשר פותח במקור לטיפול בתעוקת חזה. בישראל ובכלל בעולם המערבי לא ניתן לרכוש את התרופות ללא מרשם רופא בגלל תופעות הלוואי וההשלכות הטמונות בלקיחת הכדור, אי לכך פותחו תחליפים מצוינים בשנים האחרונות ואנו מביאים לכם את המוצר הטוב שבתחליפים.

ויאגרה, לויטרה וסיאליס (סילדנאפיל) הן תרופות השייכות למשפחת מעכבי האנזים והן מיועדות לטיפול בבעיות בתפקוד המיני ואין-אונות של גברים המתקשים להגיע לזקפה. הויאגרה היא התרופה הראשונה שיצאה, אך מייד אח"כ יצאו לשוק הסיאליס והלויטרה, והיום נחשבת הסיאליס לתרופה המובילה בעיקר אצל גברים שאינם סובלים מבעיות תפקוד מיני, אלא משתמשים בגלולה לשם הגברת ההנאה.
הויאגרה פותחה במקור על ידי חברת פייזר כתרופה לטיפול בתעוקת חזה והתגלתה כיעילה ביותר לטיפול בגברים הסובלים מבעיות און. הסיאליס פותחה כתרופה ג'נרית כאשר הפטנט על הויאגרה פג, והמדענים של סיאליס הוסיפו חומר פעיל אשר למשתמשים להשיג טווח זמן ארוך יותר של 36 שעות. כל התרופות (קרי ויאגרה, סיאליס ולויטרה) ניתנות דרך הפה באמצעות גלולות.
דרך הפעולה של התרופות היא עיכוב פעולת האנזים אשר גורם להרחבת השריר החלק בכלי הדם ולזרימת דם מוגברת לאיבר המין בעקבות גירוי מיני, וכתוצאה מכך לזקפה. בדרך כלל משפיעה התרופה בתוך 20–40 דקות, ומשך השפעתה תלוי בסוג התרופה.

אתר האינטרנט: www.mycialis.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version