אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

ברכות, מצגות, דרשות ועוד

ברכות, מצגות, דרשות ועודלפני כמה שנים הצלחתי להפוך תחביב למקור הכנסה נוספת. מזה שנים רבות, אני נוהגת להכין ברכות לכל משפחתי וחבריי. את הברכות אני מנסחת בעיקר בחרוזים ומעטרת אותן בעבודת יד. כאשר התיידדתי עם המחשב ולמדתי את רזי ה- וורד ואת הסודות של הפאוור פוינט התחלתי לעצב מצגות מיוחדות. הכל קיבל לאט-לאט עיצוב גרפי בתוספת נגיעות של עיצוב בעבודת יד. כאשר שלתחי למכריי ברכות בצורת מצגת עם מוסיקה ואנימציות. קיבלתי תגובות נלהבות.
בני משפחה וחברים התחילו לבקש ממני לכתוב להם דרשה לבן, לסגנן להם נאום לאירוע כזה או אחר ולפעמים גם הפנו אלי חברים שלהם.
לא פעם אמרו לי: "למה שלא תקימי אתר אינטרנט ותעשי מזה קצת כסף?" ובאמת למה לא? בסופו של דבר פתחתי אתר והתחילו להגיע אלי הזמנות.

אני נהנית מכל רגע של עבודה ליד המחשב. אני אוהבת ללוש את המילים ולהפוך את הסיפורים של אנשים לנאום מתומצת בחרוזים, לעטר את הברכות והדרשות גם במחשב וגם בעבודת יד, לכתוב ספרי חיים עם סיפור החיים בלווי של תמונות לאנשים שמעולם לא פגשתי וכנראה שלעולם לא אפגוש.
את הברכות והדרשות לבר מצווה אני פותחת, לעיתים קרובות, בפסוק מהתנ"ך המתאים לאדם שמקבל את הברכה או לילד שמקריא את הדרשה. לאלה שלא מתחברים לתנ"ך אני מחפשת משפט מתוך שיר שמתאים לאדם או לתוכן הברכה או הדרשה.

המצגות שאני מכינה לימי הולדת ולאירועים שונים אחרים אני מלווה במוזיקה מגוונת לפי טעם המזמינים, משפצת תמונת ישנות כך שיהיו ראויות להקרנה, מוסיפה אנימציות כדי להעצים סיטואציה ומלווה את התמונות במשפטים קצרים ומשעשעים. הכנסו לגלריה ותתרשמו.
זאת לא פרנסה אבל זו תוספת להכנסה המשפחתית שמאפשרת למשפחה שלי קצת הנאות שקודם לא יכולנו להרשות לעצמנו בגלל יוקר המחייה.
אבל בעיקר זאת הנאה עצומה, היכולת לשמח אנשים, לשמוע סיפורי חיים ולהכיר אנשים שאחרת לא הייתי מכירה.

יצירת קשר – אריאלה:
טלפון: 04-6334414
נייד:  050-7813856
פקס:  04-6226969

מייל: elmehalev@gmail.com

אתר האינטרנט: www.el-mehalev.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version