אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

לימודי פנג שואי

לימודי פנג שואיסדנת פנג שואי בת 8 מיפגשים, בהנחייתה של יועצת פנג שואי בכירה, תלמידתו של המסטר ג'וזף יו. הסדנה כוללת לימודי פנג שואי בסיסי ובכלל זה: חלוקה בגואלית של הבית, 8 הארמונות ועוד.

סדנה לציור מנדלות – ציור אינטואיטיבי, שנעשה במיבנה של מעגל. הוא עוזר לפיתוח המודעות, מעורר את היצירתיות, ומביא להרפיה ולשקט.בסדנה היכרות עם מנדלות מתרבויות שונות, ציור בליווי דמיון מודרך ומוסיקה. הציור נעשה בצבעי עיפרון על בריסטול. אין צורך בניסיון קודם בציור. יתקיימו 8 מיפגשים, בני שעתיים וחצי כל אחד מהשעה 20 בערב. המנחה: ציירת מנדלות מוכרת, שזכתה לחשיפה רבה בעיתונות.

פנג שואי (רוח ומים), תורה סינית עתיקה בת אלפי שנים, מתמקדת ביצירת סביבת חיים הרמונית, תוך הבנת תנועת האנרגייה במרחב והתבוננות בטבע.
באמצעות מיקום נכון של הבית, חלליו ותכולתו, שימוש נכון בחומרים, צבעים, צורות, סימבוליקה והתאמת הבית לבעליו, ניתן לשפר את איכות החיים ולזמן אליהם שפע, בריאות ואושר.
למעשה, אנו "מהנדסים" את סביבת המחייה שלנו, כך שתגיע אלינו האנרגייה המיטבית, וזאת ע"י שימוש מושכל במעגל חמשת היסודות הסיניים, כאשר לכל יסוד מיוחסים צבע, צורה, חומר וכיוון.  

אתר האינטרנט: www.kedmanet.com


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version