אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

תרגומים ונוטריון

תרגומים ונוטריוןבמידה ואתם מחפשים מקום מצוין לתרגום מסמכים, יש לי בדיוק את האתר בשבילכם. השבוע קיבלתי חזרה עבודת תרגום ספרדית שהייתי צריכה ואיכות העבודה הייתה פשוט מעולה. מדובר באתר של עו”ד אורי גנור, שהוא עו”ד נוטריון. המשרד ככלל מציע שירותי תרגום לכל מיני שפות כמו תרגום לסינית, תרגום פורטוגזית וכמובן תרגום לספרדית. בגלל העיסוק היומיומי שלהם, הם יודעים את העבודה. הטקסט תורגם בדיוק כפי שרציתי, והם הצליחו אפילו לשמור על הסגנון הרשמי של הטקסט – מה שבדרך כלל  הולך לאיבוד בעבודות תרגום.

כנראה בגלל שמדובר באתר של נוטריון, יש להם ערנות לכל הקטע הזה של סגנון ו”אופי” של מסמך. השירות שקיבלתי היה יוצא דופן. ראשית, העבודה הוחזרה אלי בזמן קצר והיה לי ביד תרגום ספרדית מוקדם משחשבתי. דבר שני, היחס שקיבלתי והמקצועיות היו ברמה גבוהה מאוד. הרגשתי שיש על מי לסמוך, וככה באמת היה. האתר של אורי גנור נמצא אצלי במועדפים בדפדפן, ואני ממליצה גם לכם להוסיף אותו. חיפוש קצר בגוגל יעלה לכם את האתר שלו מיד, ואם אתם לא מסתדרים אתם תמיד יכולים ליצור איתי קשר ואני אשמח להכווין אתכם אליו.
אני לא בטוחה אם אי פעם אזדקק לשירות תרגום לסינית, אבל לא מקרה שלא יבוא אני שומרת את האתר של עו”ד אורי גנור קרוב אליי. הטקסט עבר תרגום לספרדית בצורה כל כך טובה, שאני שוקלת לתרגם עוד מספר מסמכים, שקודם לא חשבתי להגיש לתרגום. למה לא? אם איכות העבודה כזו טובה, והקשר עם המשרד כל כך נעים, אין סיבה לא לתרגם, אולי אפילו תרגום פורטוגזית מי יודע. כך או כך, מציאת האתר עשתה לי את השבוע, ואני מקווה שהוא יוכל לעזור גם לכם.

www.ganoradv.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!


 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version