אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

מגדת עתידות

מגדת עתידותקימות שיטות רבות לחיזוי העתיד בינהם פתיחה בקפה, אסטרולוגיה, קריאה בקלפים שימוש בכדור בדולוח ועוד. כל השיטות למעשה מכונות לאותה מטרה אבל כל אחד מהם נותנת גמישות שונה בידה של מגדת עתידות מכיון שבשיטות כגון אסטרולוגיה וקריאה בקלפים שיקול הדעת של מגדת עתידות הוא קטן יותר והתשובות הניתנות לחיזוי העתיד תלויות יותר במה שכתוב במפה האסטרולוגיות ולא הרבה לשיפוטו של עורך המפה לעומת פתיחה בקפה ששם הדגש יותר על כושר שיפוטה של מגדת עתידות לדוגמא פירוש הסמלים יכול להראות בעיני כל אדם אחרת  כך שהחיזוי למעשה הוא תוצאה של התבוננות פינימית לעומת החלטות מכניות שמתקבלות בגלל תוצאות שהקבלו במפה האסטרולוגית גם היכולות הרוחניות מתפתחות יותר עם הזמן אצל חוזה עתידות אשר משתמש יותר ביכולת הפנימית שלו לעומת כאלה שמתמשים בשיטות יותר מכניות.

מגדת עתידות הופכת את הכוס לפני הקריאה בקפה מגדת עתידות פותחת בקפה. הצורך ללכת ל מגדת עתידות נוצר בעיקר מחוסר הוודאות שנגרם לאדם שנקלע לבעיה מסוימת או הרצון להשיג כל כך דבר שחשב לאדם והחשש שהוא לא ישג אותו עד מצב שהוא מחפש דרכים לקבלת התשובות בכל דרך שהיא עיקר לא להיות בחוסר ודעות לגבי הבעיה או הדבר שהוא רוצה להשיג.
דבר חשוב מאוד לזכור כאשר הולכים אל מגדת עתידות הוא שעתיד לניתן לשינוי. לדוגמא כאשר מים זורמים במסלול מסיום הם תמיד יעשו את אותו מסלול שקל להם לעשות אותו עד אשר יבוא דבר שיחסום אותם ויאלץ אותם לסטות ממסלולם אותו דבר לגבי העתיד. אחד הדברים שגורמים לאנשים לחיות בדפוס מסוים הוא אופים שתמיד יגרום להם לפעול בצורה דומה עד כאשר אדם מחליט לעשות מעשה ולשנות את גורלו

www.ychat.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version