אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

סיטרין סוכנות לביטוח בע"מ

סיטרין סוכנות לביטוח בע"מ
סיטרין סוכנות לביטוח בע"מ הוקמה על ידי רו"ח גל אלהרר מוסמך במשפטים ובוגר חשבונאות וכלכלה בעל רישיון לניהול תיקים מטעם הרשות לני"ע ובעל רישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר מכהן כחבר ועדת ביקורת בלשכת סוכני הביטוח בישראל.
קבוצת סיטרין פועלת בתנאי שוק משתנים ופועלת כל העת לבחינת מוצרים פיננסיים חדשים ולהתאמת המוצרים והשירותים המומלצים על ידה לצרכיהם המשתנים של הלקוחות ולתנאי השוק, תוך שימת דגש על מתן שירות מקצועי ואמין ללקוחותיה.

היכולת של קבוצת סיטרין לבצע מדידה והתאמת המוצרים הקיימים לקהל חוסכים ו/או לפרט מאפשרים ליצור אופטימיזציה של החסכון הפנסיוני והפיננסי. קבוצת סיטרין מבקרת את הביצועים של הגופים הפנסיוניים והפיננסיים תוך שימוש במדדי ייחוס מקובלים על מנת לבצע התאמה של הביצועים לצד הסיכונים הנלקחים ליצירת תשואה נדרשת בסיכון ועלויות מינימליות.

בהקמת קבוצת סיטרין שפועלת בתחומים כלכליים שונים ומהווה בעצם הברוקר והגוף האובייקטיבי היחידי למול אותם גופים גדולים ומסורבלים ,מימש גל את הצורך שקיים בציבור הרחב , להתאים את צרכיו לקיים.

אנו ב"סיטרין" פועלים בהתמדה למתן תרומה חיובית ללקוחות החברה בדרך של איכות ויעילות מקצועית. ההקפדה על האיכות והמצוינות ברמה האנושית – היא שהופכת אותנו לארגון רב עוצמה המתמחה במתן פתרונות בתחום המיסוי, השקעות, קופות הגמל השונות, ביטוחים, שירותי ראיית חשבון, הכוונה פנסיונית, הלוואות עיסקיות, משכנתאות ושירותים עסקיים.

השרותים הניתנים בסיטרין באים לסייע ללקוחות פרטיים, עצמאים וחברות לעצור מדי פעם ולבדוק בצורה אובייקטיבית את המרכיבים השונים בניהול הכלכלי של משק הבית והעסק. "סיטרין" מפעילה אנשי מקצוע בקיאים ומנוסים אשר יסקרו את הפעילות הפיננסית שלכם וימליצו על דרכים ותוכניות – לחיסכון כספי והגדלת הרווחיות.

www.citrine-group.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version