אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית קלינית מומחיתשמי סאלי, פסיכולוגית קלינית מומחית ועוסקת באבחון, ייעוץ וטיפול פסיכולוגי במבוגרים, מתבגרים וילדים, לרבות טיפול בילדים הסובלים מאוטיזם והדרכת הורים לילדים עם צרכים מיוחדים. בנוסף עוסקת בהפרעות אכילה, בולמיה ואכילה כפייתית.
במסגרת עבודתי אני מטפלת במגוון רחב של קשיים נפשיים, החל מטיפול בילדים באמצעות משחק, דרך טיפול בשיחות עם מבוגרים אשר חוו משברים, טראומות, אובדנים, דיכאון, חרדה, מצוקה או קשיים בעבודה ובקשרים בינאישיים וכאלו אשר חוו תחושות כואבות של כישלון חוסר אונים, דימוי עצמי שלילי  וכו´. כמו כן, טיפול ושיקום של אנשים הסובלים מפסיכופתולוגיות מורכבות (כגון סכיזופרניה, מניה-דיפרסיה וכדומה).
בנוסף לתחומי העיסוקי, אני מטפלת בהפרעות אכילה, בולמיה ואכילה כפייתית. הפרעות אכילה פוגעות בגוף וגורמות לנזקים. ההשפעות שלהן הן לכל החיים.

רכשתי ניסיון ומומחיות במסגרת מרפאה ציבורית לבריאות הנפש ובמחלקה סגורה בבי"ח פסיכיאטרי ועבדתי כחלק מצוות רפואי ופרה-רפואי רב-תחומי. כיום, בנוסף למסגרות עבודתי עם ילדים בתחום החינוך המיוחד ועם ילדים ונוער בתחום הפרעות קשב וריכוז, אני מטפלת באופן פרטי במבוגרים בקליניקה הפרטית בת"א, כמו כן מטפלת בילדים ונוער ובזוגות במסגרת מכון "זוג או פרד" לפסיכותרפיה.
גישתי הטיפולית מתבססת על התמקדות בבעיה שבעטיה מגיעים לטיפול, על מנת להקל על הקושי ולשפר את איכות החיים, תוך כדי היכרות עם מכלול הנפש הייחודית לכל אדם, ובאמצעות כך למצוא עבורו את דרכי הטיפול הטובות ביותר ולהוביל לשינוי משמעותי בחיים. יש לציין שקיימות מגוון אפשרויות טיפול קצרות מועד וארוכות כאחד, המותאמות לפי צרכיו של האינדיבידואל.
אני מציעה טיפול בשיחות, המתבסס על יצירת קשר אישי, תוך דיסקרטיות מלאה ואווירה אישית. בתפיסתי טיפול הינו מקום בטוח לדבר עם עצמך דרך הקשבה של האחר.
מקום בו אדם יכול לגלות את עצמו, ולהתבונן עמוק פנימה בעזרת נקודת מבטו של המטפל. המרחב הטיפולי בעיניי, הינו מרחב מאפשר, בו ניתן למצוא כוחות פנימיים להתגבר על מכשולים שלא חשבנו שניתן להתגבר עליהם, ולהתחיל לחיות את חיינו כפי שרצינו.
אני מאמינה כי באמצעות הטיפול, המצריך עבודה קשה ומעמיקה הן של המטופל והן של המטפל, ניתן למצוא כוחות ריפוי נפשיים, לבחון רבדים נוספים של משמעות לחיים, ולהרחיב את מעגל האפשרויות תוך יכולת לדבר ולהתיידד גם עם קשיים נפשיים וללמוד כיצד ניתן להיבנות ולהתחזק מהם.

השכלה אקדמאית והכשרה
בוגרת תואר ראשון (BA) בפסיכולוגיה ומוסמכת בתואר שני (MA) בפסיכולוגיה קלינית למבוגר והילד.
 *  בוגרת תוכנית להשתלמויות וליישומים במדעי החברה באוניברסיטת תל-אביב.
 *  התנסות מעשית (פרקטיקום קליני) במרפאה קהילתית לבריאות הנפש לילדים
    ונוער, בהרצליה.   
 *  מוסמכת בהתמחות קלינית בבי"ח גהה במחלקת אשפוז ובמרפאות חוץ למבוגרים,
    בפתח-תקווה.

ניסיון מקצועי
בנוסף לקליניקה הפרטית (ברחוב שמעון התרסי 9, בת"א) בה אני מטפלת בשיחות במבוגרים, אני עובדת במכון "זוג או פרד" (בבית הרופאים בת"א) בו אני מטפלת גם בילדים, במתבגרים ובזוגות.
כמו כן, אני עובדת מזה השנה הרביעית כפסיכולוגית מטעם אלו"ט בגן תקשורת לחינוך מיוחד, ומטפלת לפי גישת ה-DIR. בנוסף לכך, עובדת במכון "אניגמה" (בתל-אביב) המתמקצע באבחון הפרעות קשב וריכוז.

www.psychoterpya.info


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

כל מי שצריך טיפול פסיכולוגי בכרמיאל יכול לעשות חיפוש בגוגל ולמצוא את הקליניקה הכי מתאימה לו.

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version