אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

ייעוץ זוגיות

ייעוץ זוגיותצ'יש תמר פסיכותרפיסטית מוסמכת – שאלות על ייעוץ זוגיות:
מרגישים לפעמים "תקועים" בזוגיות, בעבודה, בהורות, סתם כך בחיים…?
מתקשים לעשות את הבחירות הנכונות והמתאימות? לקבל החלטות?
רוצים לעשות שינוי, אבל משהו מבפנים עוצר, חוסם?
שואלים את עצמכם מה קרה ל"סמכות ההורית" ואיך זה שאיבדתם שליטה?
רואים את ילדכם מתקשה בלימודים, או בחברה ולא יודעים איך לעזור?
נזכרים בגעגועים בזוגיות שהיתה לפני הנישואים, או לפני שנולדו הילדים?
מתבוננים במראה ולא מרגישים באמת חברים של מי שמביט מתוכה?

כל הזוגות כלום חווים בעיות בזוגיות שלהם – חשבתם פעם על ייעוץ זוגיות. אין זו בושה או משהו שצריך להסתיר אלא ההפך הוא הנכון. ככל שנקדים טיפול ונפנה אל יועץ זוגיות מוסמך ומנוסה כך נקדים תרופה למכה. אנחנו יכולים להעיזר בשרותיו וכך למנוע מצבים עתידיים של משבר זוגי שיכולים להחמיר ולהגיע למצבים לא טובים. יועץ זוגיות הוא כלי אידיאלי בשבילכם בניסיונכם הכנה לתקן את זוגיותכם ואת מערכת היחסים ביניכם. זכרו כי פעם הייתם זוג נאהבים. זכרו כי פעם היה ניצוץ ביניכם. נכון שאמנם כיום ימים אלה נראים רחוקים אך מתפקדיו של יועץ זוגיות הוא לבנות זאת מחדש.
יחד אתכם, עם רצונכם ועם השקעתכם ובשיתוף ייעוץ זוגיות נוכל לבנות הכל מחדש. קשר שלא עבר משברים הוא קשר שאינו בשל. רק קשר שעבר משברים שטופלו בצורה נכונה על ידיו של יועץ זוגיות יוכלו לעמוד באתגרים רבים וקשים. אנחנו לא צריכים להתייאש במקרה והקשר עולה על שרטון. מי שלא נופל לא קם. לכן חשוב שתפנו אל יועץ זוגיות ויחד נוכל לעבוד על הקשר, לחזק אותו ולצאת לדרך מחודשת תוך כדי שאנחנו שלמים יותר עם עצמנו ומבינים יותר טוב האחד את השנייה. יועץ זוגיות הוא אינו משהו שאתם רוצים להתפשר עליו. במידה וכבר חשבתם כי הצעד הנכון בשבילכם הוא לפנות אל יועץ זוגיות עשו זאת בחוכמה. פנו אל אדם מוסמך ומנוסה שעבר בטיפוליו זוגות רבים ואשר מבין לנפשם ולזוגיותם של הזוגות. יועץ זוגיות כזה הוא הפתרון המומלץ בשבילכם ובשביל מערכת הזוגיות והיחסים ביניכם.

כולנו "מסתגלים באופן יצירתי" למצבי החיים השונים. עוד כילדים למדנו לעשות זאת, אך אין זה אומר שאנו חווים חרות פנימית להיות באמת אנחנו. לא תמיד אנחנו נהנים מתחושה פנימית של ערך עצמי ומימוש, ופעמים רבות לא מרגישים שלמים עם האופן בו מתנהלים חיינו.
האם אנו עוצרים לבדוק "כמה זה עולה לנו?" כמה אנרגיות יקרות מתבזבזות על תיסכולים, כעסים, עלבונות, האשמות ומחלוקות, תקשורת לא יעילה ועוד? המחירים עצומים! מערכות  יחסים משתבשות, הבריאות נפגעת והשנים חולפות.
הדמיון שלנו מייצר תמונת עולם רצויה, אלא שהיציאה מן המוכר על-מנת להשיגה, נראית לעתים כיעד בלתי אפשרי. מנסיוני האישי ומנסיוני בטיפול – זה אפשרי, אך אולי לא לבד. כמו טיול באיזור לא מוכר שלא נצא אליו בלי מלווה שמכיר ויודע.
המפגש הפסיכותרפויטי הינו מסע אישי, זוגי, משפחתי, או קבוצתי של התבוננות פנימה אל הפוטנציאל הגלום בכל אחד מאיתנו, אל תלכידי הזיכרון שלנו, אל הפחדים, אל אוצר הידע שחבוי וממתין להיחשף.

השימוש בכלים לא מילוליים (כמו צבע וחומר, תנועה, צליל וכד´) מעשיר את התהליך ומזמין את הרגישות והיצירתיות שבנו, להעלות את הסיפור הייחודי רק לנו. סיפור שנרקם במעגלי החיים השונים.
כלים אלו מסייעים בתהליך הגילוי וההגדרה העצמיים ובסיועם ניתן לזכות בנקודת מבט רעננה, אישית ויצירתית לגבי עצמנו ולגבי העולם הסובב אותנו.
"בעולמנו, הכל מקושר בחבל – טבור אחד. שדות התירס ועדרי בופלו, הנהרות וההרים, הסלעים והעצים, החרקים ובעלי הכנף, החיות והאדם. הם מתקיימים מאותה נשימה, על אדמה חיה, המעניקה חיים.
כל התרחשות, טובה או רעה, פותחת בפנינו צוהר לאופקים חדשים."

www.tamarachass.info


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version