אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

סקסולוג מומחה

סקסולוג מומחהקשיים בזוגיות, קשיים בתקשורת הבינאישית וקשיי תפקוד מיני שלובים זה בזה כמעט תמיד: לכן חייב גם הפתרון המצליח לשלב את כל ההיבטים של יחסים זוגיים ותקשורת מינית וזהו מרכז ´מיניות´ בניהולו של הפסיכוסקסולוג ד"ר אילן בירן.
ב"מיניות" תמצאו פתרון מקצועי ואיכותי לנשים ולגברים עם קשיים בבניית יחסים,עם לבטים ועכבות בזהות ובנטיות המיניות ועם קשיי תפקוד מיני. כאן מוצע פתרון התנהגותי לנשים הזקוקות לשיפור החשק המיני, לריפוי כאבים בחדירה ושיפור העוררות המינית והאורגזמה. לגברים מוצע פתרון לחרדת ביצוע, לשפיכה מוקדמת ולשפיכה מעוכבת. נשים וגברים יכולים ללמוד יצירה והחזקה של קשר זוגי עם יחסי מין טובים בשילוב בן/בת זוג חלופי – סרוגייט.

בים בחברה המודרנית והמנוכרת נקלעים למעגל קסמים שמרכיביו יכולים להיות חרדה חברתית, מיומנויות בינאישיות וזוגיות לא מפותחות, קשיים בתפקוד המיני, הימנעות והסתגרות, דימוי עצמי ירוד, מצבי לחץ ושחיקה. גורמים אלה מעמיקים זה את זה לכלל תקיעות אומללה שההיחלצות ממנה מחייבת תיקון ושיפור של כל מרכיבי הבעיה ובכך אנחנו מתמחים ומאד מצליחים. היישומים הטיפוליים נעשים, לפי הצורך בטיפול יחידני, בטיפול זוגי, בטיפול משולב עם סרוגייט ובטיפול קבוצתי.
חיי מין טובים נבנים ומתקיימים בקשר זוגי. טיפול התנהגותי מיני מחייב למידה ותרגול בתנאי אמת. לכן רבים וטובים, המתקשים בגלל חרדות וקשיים מיניים לבנות קשר זוגי ולבססו, יכולים ללמוד ולתרגל בניית קשר זוגי מיני רק עם בן/בת זוג חלופי ´סרוגייט´.
ד"ר אילן בירן, פסיכולוג המתמחה בסקסולוגיה (פסיכוסקסולוג) מתמחה שנים רבות ובהצלחה רבה בטיפול זה בשילוב סרוגייט Surrogate partner
ד"ר אילן בירן הינו סקסולוג במרכז הנותן יעוץ מיני בתל אביב, ייעוץ מיני בגוש דן, טיפול מיני בתל אביב וטיפול מיני בגוש דן. נשים וגברים רבים מתוסכלים מקשיי זוגיות ואינטימיות, מקשיי תפקוד מיני ומחוסר הנאה ביחסי המין. היום אנחנו יודעים לרפא ולפתור את רוב הבעיות האלו.

"מיניות" בהנהלת ד"ר אילן בירן,  פסיכולוג בהכשרתו וסקסולוג בהתמחותו, זהו המקום למצוא בו מזור לקשיים מיניים ולשיקום או להתחלה מחודשת של תפקוד מיני תקין שיוביל לחיים מאושרים יותר ולשיפור הזוגיות. מרכז "מיניות" מעסיק בשורותיו גם סקסולוגית בתל אביב וגם סקסולוגית במרכז וכך ניתן גם לקבל בו ייעוץ מיני בתל אביב וגם טיפולי  סקסולוגית בגוש דן.
מרכז ´מיניות´ התמחה גם בשילוב סרוגייט Surrogate partner (בן/בת זוג חלופי/ת) בטיפול מיני במרכז ובטיפול מיני התנהגותי בתל אביב. טיפול כזה מאפשר רכישת מיומנויות מיניות ולמידה זוגית מתקנת לנשים ולגברים שאין להם בני זוג מתאימים לטיפול. ד"ר אילן בירן, עם הניסיון הרב שצבר כסקסולוג במרכז וכסקסולוג בתל אביב, שם דגש על הקשר שבין קשיים בתקשורת הבינאישית, קשיים בזוגיות וקשיים בתפקוד המיני. בניהולו הוא מלמד את חשיבותם של כל ההיבטים האלו בכדי להביא לפתרון האופטימלי של כל טיפול מיני במרכז ושל כל טיפול המשלב גם סרוגייט בתל אביב, ברמה הגבוהה ביותר לטובת המטופל/ת.  
כסקסולוג במרכז מטפל ד"ר בירן בכל הבעיות הקשורות לייעוץ מיני במרכז, ולטיפול מיני בתל אביב: בטיפול זוגי או בטיפול עם סרוגייט זוכות לפתרון נשים עם קושי להגיע לאורגזמה או אורגזמה מהירה מדי, נשים הסובלות מואגיניזמוס ומכאבים בחדירה וכאלו שרוצות  לשקם את התשוקה המינית ו/או לשפר את העוררות המינית שלהן. כך גם כשמדובר בגברים שזקוקים לייעוץ מיני במרכז ו/או לטיפול מיני במרכז בגלל בעיות מיניות כגון שפיכה מוקדמת, שפיכה מעוכבת, קשיי זקפה ואבדן החשק המיני. מרכז ´מיניות´ בתל אביב מתמחה גם בלמידה התנהגותית כדי לברר ולהוסיף העדפות מיניות, כדי להתגבר על עכבות וביישנות, כדי לשפר יכולות ומיומנויות זוגיות וכדי להתגבר על חרדות וקשיים המפריעים לתפקוד המיני-זוגי התקין. ד"ר אילן בירן מתמחה גם בגמילה מהתמכרות למין ובאבחון וטיפול בסובלים מסטיות מיניות (פרפיליות).

www.sexuality.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version