אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

יודאיקה תשמישי קדושה

יודאיקה תשמישי קדושה
אתר שלנו תוכלו למצוא חנות לאביזרי יודאיקה אונליין. בחנות שלנו תוכלו לקנות תשמישי קדושה ואביזרי קדושה שכולם בברכת רבנים גדולים בישראל. הלן חלק מהמוצרים באתר: ברכות מרבנים, ספר הזוהר עם ברכה, תליונים קדושים, מחזורי תפילה מקודשים, טלית עם ברכה, מזוזות, אביזרי קדושה – תשמישי קדושה, ויודאיקה, חמישה חומשי תורה, תפילין או טלית ועליו ברכה, מזוזות, תליונים בברכת הרב מאמוהרב רפאל מאמו, תפילין, טלית מקודשת, כיפות, אומנות יהודית, פמוטים, בתי מזוזה, מנורות, חנוכיות ועוד.

כבוד מורינו אדונינו ורבנו עטרת ראשינו הרב הגאון המקובל הרב רפאל מאמו שליט”א גדל והתחנך על ברכי התורה והיהדות, בצעירותו למד בישיבות בירושלים אצל גדולי ישראל (הרב בן ציון אבא שאול זצ”ל והרב מזוז)מלימוד זה גמל בליבו לפעול במסירות ובאהבה למען עם ישראל.
כיום כבוד הרב מחזיק ישיבה אשר לומדים בה תלמידי חכמים ובזכות לימוד זה הקב”ה מרחם בגזרותיו על כל עם ישראל. בשעות הבוקר מעביר הרב שיעורי תורה בישיבה ולאחר מכן משעות הצהריים ועד שעות הלילה המאוחרות מקבל הרב את כלל אוכלוסיית העם מכל הקצוות ללא הבדל דת, מין וגזע, כבוד הרב מסייע להם באהבה, בהצנעה ובנועם והכול לשם שמיים ולהתחזקות העם. להמשך לחץ כאן …
בשנת תשנ”ה הוקמה בקרית אתא ישיבת “שערי יהודה” בראשותו של כבוד מורינו ורבנו עטרת ראשינו הרב הגאון המקובל רפאל מאמו שליט”א. הישיבה נרכשה עבור כבוד הרב על ידי אנשי עסקים ובמשך הזמן צמחה הישיבה והתרחבה לתפארת. לישיבת “שערי יהודה” ישנו אופי מיוחד והרב מקפיד להשריש בתלמידיו לקבל בזרועות פתוחות כל אדם שמתדפק על דלתות הישיבה.

אתר האינטרנט: www.ravmamo.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version