אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

טיולי ג’יפים בגליל, שפע של טבע

שפע של טבע בג'יפ בצפוןאנו עוסקים בענף טיולי ג’יפים בגליל משנת 1994 ומביאים עימנו ניסיון רב שנים בתחום זה. תמיד נשאלת השאלה – למה דווקא אנחנו ולא אחרים , אז התשובה היא:
הג'יפים שלנו חדישים, אחידים ונבדקים מדי חודש בחודשו על ידי קצין בטיחות בתעבורה.
כל צמיגי הג'יפים מתחדשים אחת למספר חודשים וכמו שאמרו חכמינו: בלי בטיחות – אין טיול!!!
חברתינו, שפע של ג'יפ בטבע נמצאת בקיבוץ כפר גלעדי, אנו אוספים את המטיילים מכל נקודה בצפון ויוצאים לחווית שטח מרהיבה, עם פלגי מים זורמים, פריחה בשלל צבעים ונופים מדהימים.
עיסוקנו המרכזי הוא טיולי ג'יפים בצפון ואנו מתמקצעים באזור אצבע הגליל ורמת הגולן, שולטים היטב בשבילים, בפינות ובכל מקום אנו נותנים הסבר בהרחבה על מנת לתת את המענה הטוב ביותר לכם המטיילים.
בכל טיול, גם ביום וגם בלילה תמיד נראה חיות, תמיד נראה ונתרשם מהנוף המרהיב שיש רק בצפון הארץ ואם ניתקל בשערים סגורים – אל דאגה – הצפון הוא ביתנו ויש לנו מפתחות לכל שער ומקום.
המסלולים שלנו תוכננו בקפידה ובכובד ראש כדי שנגיע לכל מקום ופינה בצפון, שנחווה טיול מרתק ונישאר עם מזכרת לכל החיים.
טיולי ג'יפים בצפון והסביבה – התקשרו ונגיע לקחת אתכם

מסלולים מומלצים
שפע של טבע בג'יפ שמחים להמליץ בפניכם על המסלולים המובחרים ביותר לביצוע טיולי ג'יפים בגליל והסביבה בהתאם לעונות השנה.
כל המסלולים יעניקו לכם 100% חווית שטח, בחרו את המסלול שנראה לכם וכמובן נשמח לעמוד לשרותכם ולייעץ לכם:

מסלול ראשון – הגיאו פוליטי – יציאה מסודרת מנקודת ציון שנבחר, עלייה לכיוון ואדי משגב ומשם נסיעה לאורך המצוק, כאשר לפנינו נפרשים עמק החולה, לב אצבע הגליל וכל הרי הלבנון. בימים עם ראות בסיסית ניתן להסתכל אל תוך חצר מוצב הבופור, בהמשך נסיעה בתוך מטעיי מטולה (בעונה – טעימות מכל סוגי הפרי), ולאחר מכן תצפית מדהימה ממצפה "דדו" עם הסבר על כל הגליל העליון במהלך כל הסיור נבחין בדגלי חיזבאללה ובשלטי נסראללה, הטיול ממשיך לכיוון העמק.

מסלול שני – מסלול הנחלים – טיול בעקבות מקורות הירדן, הכולל הסברים מפורטים על מקורות המים. טבילה בנחל הדן והסבר על מקורותיו, טמפרטורת המים, החי בו, וכיו"ב.
המשך לכיוון מוצב תל-קאדי מוצב סורי עם טנקים נטושים, לאחר מכן נסיעה לבניאס, לבריכה טבעית מדהימה, טבילה (תלוי במזג האוויר) בחצבני וסיום באתר אסון המסוקים, אשר נבנה לאחרונה ומשדר במלוא עוצמתו את מורכבות החיים הביטחוניים בגליל.

מסלול שלישי – שחזור מוצב תל-פאחר – טיול מרשים ומוסבר לאורך הדרך על קרבות תל פאחר והאזור.

טיולי ג'יפים בגליל נערכים בהתאם למזג האוויר והעונה ועל כן בחודשי הקיץ נמליץ לכם על מסלולי הנחלים (בהתאם למזג האוויר)  ובחודשי החורף לא נקיים תצפיות מפאת הערפל הכבד, אך סימכו עלינו שנרכיב לכם את הטיול המומלץ ביותר.

איך מגיעים
שפע של טבע ממוקמת בקיבוץ כפר גלעדי שבצפון הארץ, בין מטולה לקרית שמונה, במידה ואתם מגיעים לקיבוץ תוכלו ליהנות מאתריי המורשת של הקיבוץ, מהאנדרטה של האריה השואג, חצר תל-חי, מהסליק שממוקם במרכז הקיבוץ, מוזיאון השומר ועוד..
קיימת אפשרות שהג'יפ יגיע אליכם, לכל מקום בו אתם מתארחים – צימר, מלון, קמפינג, או לחילופין לכל מקום בו אתם נמצאים או חונים.

ימי כיף / גיבוש קבוצות
ניתן לקיים דרכינו יום כיף ללא הגבלת כמות אנשים, ניפגש בתחילת היום, נעמיד לרשותכם הסעה, נגיע אל היעד, בו תחכה לנו ארוחה מפנקת עם שפע של אוכל, לאחר מכן נקיים סדנא על פי בחירתכם מראש, נמשיך בפינוקים, מסאז'ים, בריכה קרה ומחוממת, ג'קוזי, סאונה וכך ליום שלם ומלא חוויות, נמשיך ונהנה עד קצה היכולת..
אנו מעמידים לרשותכם את כל סוגי הסדנאות הקיימות הן בשטח והן במקום סגור וממוזג, נקשר אתכם אל מפיקי הסדנאות ללא תוספת תשלום, נפיק עבורכם יום שלא תשכחו.
החל מסדנאת מנהלים ועד סדנאת צחוק, נהיה איתכם לאורך כל היום, נקשר בין המעברים, נסגור את כל הפינות עבורכם.
בנוסף אטרקציה בלעדית – משחק רצים למיליון, הפעלות היתוליות, ועוד..ועוד..
כל מטייל ייצא עם חיוך וחוויה שלא יישכח.

אתר האינטרנט: www.jeep-hagalil.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version