אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

רהיטי יורופורם

רהיטי יורופורםחברת יורופורם שיוסדה בשנת 2000 שמה לה כיעד את השיפור המתמיד באיכות ואת השאיפה למצויינות.
עשרות שנות הניסיון של הבעלים הביאו לשילוב מצויין בין רמת האיכות,מהגבוהות הקיימות היום במדינת ישראל, לבין המחיר המושפע ישירות מהיבוא ממדינות העולם וכמובן מהמחאה החברתית השילוב בין איכות ומצויינות לבין הצורך לייצר מחיר נכון והוגן,דורשים  ניסיון רב, מיומנות בייצור ויצירת קשרים נכונה עם ספקי חומרי הגלם.
החברה מתבססת על חלקים ואביזרי ריהוט בעלי תו תקן בלבד ועיקר החלקים מיובאים מאטליה על אף התחרות הקשה במוצרי המזרח.
לבד מפתרון הריהוט הקלאסי והסטנדרטי עם המחירים המתאימים לכל כיס מתמחה חברתנו ביצירת פתרונות יחודיים לצרכים מיוחדים וצוות מיוחד, בודק מתכנן ומכין על-פי דרישה את הריהוט המיוחד
נשמח לארח אתכם באולם התצוגה הממוקם ברחוב המנור 2-מתחם מגה באזור התעשייה בחולון.

העידן המודרני נמצא כרגע בשלב התפתחות בכל נושא הקשור למשרדים. בעקבות התחרות הגובר המתרחשת בין משרדים רבים מאותם תחומים, עליכם מוטלת האחריות להיות ייחודים ולהשאיר רושם ואיכות על קהל הלקוחות על מנת שלמר אותם או שיחזרו שנית. את הדבר הזה תוכלו לבצע בעזרת ריהוט משרדי איכותי,אשר יראה עד כמה החברה שלכם רצינית ומקצועית. ריהוט משרדי הוא מבין הדברים הראשונים שהלקוחות רואים ונותנים להם את הרושם על החברה שלכם. חוץ מלהשפיע על הלקוחות הוא משפיע גם על האופן שבו המשרד שלכם יעבוד. המשרד הוא הבית השני שלכם הריי ואתם צריכים להרגיש בבית בו. האווירה במשרד הרי מושפעת ישירות מהצבעים והעיצוב הפנים של המשרד. אז ע"י ריהוט משרד אנו נגרום ליצירת סביבת עבודה יעילה ונוחה עבור העובדים המשפיעה ישירות על התפוקה ועל תפקודה של החברה באופן כללי.
הריהוט המשרדי של חברת יורופורםריהוט משרדי

אתר האינטרנט: www.euroform.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version