אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

צימרים גליל עליון – אוהל אברהם

צימרים גליל עליון - אוהל אברהם
אירוח בגליל העליון הוא תמיד חוויה מפנקת וכיפית. "אוהל אברהם" הנמצא במושב דלתון מציע לכם צימרים גליל עליון מפנקים עד מאוד. חברת אוהל אברהם בניצוחה של איריס כמיסה, מתפעלת  מספר צימרים בגליל העליון אשר המתאימים לקהל הרחב. בצימרים של אוהל אברהם בגליל העליון  תוכלו לטעום מכל מה שיש לצימרים.

אירוח בגליל העליון – הצימרים של אוהל אברהם
בין אם אתם זוג, משפחה קטנה או משפחה גדולה עם ילדים ב"אוהל אברהם" תמצאו את כל מה שאי פעם חלמתם על אירוח בגליל העליון-  צימר משפחתי בצפון לבילוי זמן איכות עם הילדים, או צימר זוגי בצפון לבילוי רומנטי הרחק מהילדים. לאיריס כמיסה, מנהלת אוהל אברהם, יש צימרים בגליל העליון שמתאימים לכולם. אירוח בגליל העליון ברמה גבוהה ובמיקום מצוין ואסטרטגי.

הצימרים של אוהל אברהם הם מהיוקרתיים בצפון. צוות התפעול והצימרים יעניקו לכם חווית לינה ומנוחה איכותית ביותר. הצימרים של אוהל אברהם מיועדים לכולם. אצלינו תוכלו למצוא צימרים מרווחים שמתאימים לכמה נפשות, ואף בית הארחה ענק הכולל את כל האביזרים – בית הארחה שיתאים למשפחות גדולות וברוכות ילדים. בין היתר, תוכלו למצוא גם צימרים אינטימיים יותר שמתאימים לחלוטין לבני זוג שמחפשים לברוח מהרעש וההמולה וליהנות האחד מהשנייה. אירוח בגליל העליון, רק אוהל אברהם. 

צימרים "אוהל אברהם" בגליל העליון של איריס כמיסה פתוחים לקהל בכל ימות השבוע מלבד ימי שבת. אך אם תרצו, תוכלו להגיע בשישי ולהתארח בצימר עד מוצאי שבת. כך תהיו רגועים ונינוחים להתחיל בשבוע חדש.

בצפון קיים גם מגוון רחב של נופים בשלל צבעים – מהכנרת הכחולה, דרך עמק החולה ורמת הגולן הירוקים, ועד לחרמון שבחודשי החורף נצבע כולו לבן. לכן, בעיניי אין כל פלא בכך שצימרים בצפון הם יעדים פופולרים ביותר ומאוד מבוקש. הצימרים שלי, "אוהל אברהם", נבנו באופן רומנטי כדי שתוכלו ליהנות מהביחד ולהחזיר את האהבה לחייכם, וכך הם עוצבו. אני מבטיחה שיהיה לכם קשה מאוד לעזוב. ומה בנוגע למחירים? מחירי הצימרים של אוהל אברהם הם אטרקטיביים מאוד ומתאימים לכל כיס.
הצימר הזוגי שלי מאובזר באופן מלא ומכיל ג'קוזי זוגי מפנק , בקבוק יין אדם או לבן , סלסלת פרות ,פינת עישון, מטבחון ועוד המון הפתעות.

אתר האינטרנט: www.iris-camisa.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version