אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

הפסקת עישון – חברת AKCIG

הפסקת עישון - חברת AKCIGחברת  ‫AKCIG הוקמה בשנת 2006 על ידי אלון קליימן והיא עוסקת בייבוא, שיווק ומכירה של סיגריות אלקטרוניות, אביזרים וערכות מושלמות לצורך גמילה מעישון. ניסיונו של קליימן בתחום הינו עשיר ביותר והנציגים המיומנים אשר עומדים לצידו מכירים את התחום על בוריו ומעניקים ללקוחות הרבים ייעוץ מקצועי ושירות אמין ויעיל.
חברת ‫AKCIG הינה משווקת מורשית של חברת  Joyetech  בעלת השם העולמי בתחום. היתרון הגדול של חברת ‫AKCIG הוא בכך שאין פערי תיווך ובכך מוזלים המוצרים באופן משמעותי. החברה שמה לעצמה מטרה לספק מוצרי עישון אלקטרונים מן המותגים המובילים בעולם, ללא כימיקלים מזיקים כאשר הלקוח יכול לבחור בין סיגריות עם ניקוטין או ללא ניקוטין כלל. חברת AKCIG מעניקה שירות ואחריות לכלל מוצריה ומבצעת משלוחים בכל רחבי הארץ לנוחיות קהל לקוחותיה.

השירות המעולה, הייעוץ המקצועי והאספקה המהירה והיעילה הם שהפכו את חברת AKCIG לחברה מובילה בתחומה, אשר נהנית ממוניטין שאינו מוטל בספק ומשווקת את מוצרי האיכות שלה לקהל רחב של לקוחות מרוצים.
באתר של AKCIG תמצאו מוצרים איכותיים ומקוריים מהחברות הגדולות בעולם אשר מתמחות בתחום, ולא חיקויים המוטלים בספק. הבריאות שלכם הינה הדבר החשוב ביותר ולכן אנו מציעים לכם ערכות מושלמות להפסקת עישון וכמו כן סיגריות בודדות ואביזרים נלווים אשר יובילו אתכם אל דרך המלך.
ניתן לבצע הזמנות מהירות דרך האתר, כאשר החברה מבצעת משלוחים בכל רחבי הארץ ומעניקה למוצריה שירות ואחריות.
בעזרת מוצרי האיכות שלנו תוכלו להפסיק לעשן כבר היום ולהשיב אליכם את חיי הבריאות להם אתם כל כך ראויים, לחסוך כסף רב, ולהנות מהיתרונות הרבים שמציעות הסיגריות האלקטרוניות, ללא כימיקלים מזיקים וללא רעלים, כאשר נוזלי המילוי מוצעים לכם בשלל טעמים מפתים.
אל תהססו. כל המוצרים שלנו זמינים במלאי בכל עת וכל שנותר לכם הוא רק לבחור באיזה טעם נפלא תרצו להפסיק לעשן.
חברת  AKCIG  מספקת כל מה שאתם מחפשים בכדי להפסיק לעשן עוד היום, בקלות רבה ובהנאה מובטחת. החברה מציעה לכם סיגריות אלקטרוניות וערכות מושלמות של חברת Joyetech למשתמשים מתחילים ומתקדמים אשר מבקשים להנות מאיכות גבוהה במיוחד, וללא פשרות.

בין היתר תוכלו לרכוש סיגריות אלקטרוניות בודדות, ערכות מושלמות הכוללות קרטומייזרים, סוללות מקוריות, מטען USB מהיר ופאוץ' אופנתי לאחסון המוצרים. לערכות המושלמות מצורפת חוברת הדרכה ותעודה אשר מעידה על מקוריות מוצרי האיכות. כמו כן תוכלו לרכוש נוזלי מילוי בטעמים מפתיעים אשר יאפשרו לכם לגוון ולהתנסות במוצרים השונים תוך חסכון משמעותי בעלויות. כל נוזלי המילוי מגיעים עם פקק טפטפת מיוחד והגנה בטוחה כנגד ילדים.
המוצרים אשר נמכרים על ידי חברת AKCIG מיוצרים תחת תנאי פיקוח מחמירים על ידי המעבדות הגדולות בעולם, ומוגשים לכם באריזות מוקפדות ומהודרות, לשימוש נוח ויעיל ולהנאה מושלמת.
ניתן לרכוש את הפריטים במכירות אישיות וקבוצתיות.

אתר האינטרנט: www.akcig.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version