אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

אתר אליעזר – לימוד שפות

אתר אליעזר - לימוד שפות
אתר אליעזר הוקם במטרה לשמש מורה נבוכים לכם, אוהבי השפה באשר הנכם, ולרכז עבורכם מידע חיוני ללימוד שפות חדשות. שואלים את עצמכם מדוע ללמוד יפנית? תמיד רציתם לדעת למה ספרדית נשמעת כזו סקסית? רוצים לדעת כמה ניבים יש לסינית? תוהים איך אומרים "גבינה"  בערבית? הגעתם למקום הנכון. מלבד הגשת האינפורמציה החיונית, צוות אתר אליעזר מזמין אתכם לקחת חלק בפרויקט "אליעזר והגזר" המשפר את פני האינטרנט ומסייע למנוע החיפוש החזק בעולם לתרגם טקסטים משפה לשפה. מרגישים שאתם יכולים ורוצים לתרגם? כל המרבה הרי זה משובח!

אליעזר בן-יהודה, האיש שדמותו יותר מכל דבר אחר, מזוהה עם תחיית השפה העברית כלשון מדוברת, השכיל להבין כבר בשלהי המאה ה- 19, שאין לאום ללא שפה משותפת. בן-יהודה לא ידע עד כמה הוא צדק; שפה היא אחד הכלים הפוליטיים החזקים ביותר שיכולים להיות לעם.
בן יהודה אמנם עבד בשירות העברית, אולם אנו מרשים לעצמנו להשתמש בשמו באתר שנושאו הוא לימוד שפות.

כשוחרי שפות, או ככאלו המבקשים ללמוד שפה חדשה, תמצאו באתר לא מעט אינפורמציה יעילה, הכוללת הסברים על השפות שונות (אנגלית, ספרדית, צרפתית, ערבית, יפנית וסינית), היתרונות הטמונים בהכרת השפות השונות, שיטות הלימוד, מילים שימושיות וביטויים נפוצים בכל שפה.

פרוייקט "אליעזר והגזר"
פרוייקט "אליעזר והגזר" מזמין אתכם, הגולשים הנאמנים, לקחת חלק בשיפור פני האינטרנט ולעזור ל-Google לתרגם טקסטים שונים משפה לשפה. אין כמו קצת פעולת תרגום על מנת לתרגל שפה חדשה, ותהליך התרגול ניתן לכם חינם. בנוסף גם תקבלו משוב על עבודתכם כמתרגמים: אם התרגום שלכם יהיה מוצלח מספיק, Google יפרסמו אותו. אז משכו קצת ימינה, וקצת שמאלה. הגזר יצא בסוף. עלינו.

אתר האינטרנט: www.eliezer.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

לימודים - מידע נוסף

Exit mobile version