אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

פרסום חינם מודעות רכב – קאר מרקט

פרסום חינם מודעות רכב - קאר מרקט
שוק רכב יד שניה בארץ מאוד דינאמי. בכל שנה נמכרים ונרכשים אלפי כלי רכב מדגמים שונים. רכבים יד שנייה הם במקום הראשון בטבלת הביקוש, וזאת לרוב בגלל המחיר הנמוך יותר מהרכבים החדשים שנרכשים אצל היבואנים. אנחנו בקאר מרקט בנינו מערכת המאפשרת לך הגולש שרוצה לקנות או למכור רכב יד שניה ע"י חיפוש קל נוח ופשוט ללא צורך בכרטיס אשראי.
החידוש והמאפיין  העיקרי בלוח רכב של קאר מרקט מתבטא בכך שישנה אפשרות  לקהל הגולשים לפרסם את רכבם בצורה פשוטה ויעילה ביותר וזאת בכך שכל הפעולות באתר מבוצעות על ידי שליחת SMS.
פרסום מודעת רכב הינו תהליך קצר ונוח.

לוח הרכב מאפשר שליטה מלאה על כל מודעה שלכם ונותן לכם מגוון אפשרויות לניהול מודעת רכב יד שנייה.
גולשים אשר מפרסמים מודעות יד שניה בקאר מרקט נהנים מאפשרויות הבאות:
    שינוי ועריכה – בעזרת אופציה זו ניתן לערוך מודעה קיימת
    הארכה – ניתן להאריך את תוקף מודעות באופן ידני
    מחיקה – ניתן למחוק מודעות (מערכת קאר מרקט תמחק מודעה שפג תוקפה באופן אוטומטי)
    סוכן חכם – שרות גדול שעושה לכם את החיים קלים. העין הוירטואלית שלנו סורקת עבורכם את האתר גם בשעות שאתם לא גולשים ומוצאת עבורכם הרכב שאתם מחפשים. כל מה שצריך לעשות, זה למלא טופס עם פרטי רכב אותו אתם מעוניינים שהסוכן ימצא עבורכם.
קאר מרקט שם לו למטרה לספק לקהל גולשיו את מודעות למכירת רכב העדכניות ביותר עם פירוט עשיר של פריטי מודעות (תמונה,טקסט ועוד). כמו כן בכל יום נוספות ללוח הרכב עשרות מודעות חדשות, יחד עם זאת מודעות ישנות נמחקות אוטומטית מן הלוח, כך שהאתר שומר על עדכון קבוע.
אנחנו בקאר מרקט מאמינים בשירות מהיר, קל, פשוט ואיכותי .
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת צוות קאר מרקט אתר מכירת רכב יד שנייה .

ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות אשר יכולות לעלות במהלך הגלישה באתר.
איך מפרסמים מודעה?
לחצו על הכפתור "פרסם מודעה" אשר מופיע בצד השמאלי של האתר, לפניכם יפתח טופס הוספת מודעה. מלאו את הטופס ובסיום לחצו כפתור "שלח".
מהי מודעה מודגשת?
מודעה מודגשת זו מודעה רגילה אשר מופיעה בלוח בצבע מודגש, מודעה זו גורמת לחשיפה רבה יותר על ידי הגולשים, ובכך מגדילה את הסיכוי למכירת הרכב. צוות האתר ממליץ להשתמש באופציה זו.
מהו סוכן חכם?
שרות גדול שעושה לכם את החיים קלים. העין הוירטואלית שלנו סורקת עבורכם את האתר גם בשעות שאתם לא גולשים ומוצאת עבורכם הרכב שאתם מחפשים. כל מה שצריך לעשות, זה למלא טופס עם פרטי רכב אותו אתם מעוניינים שהסוכן ימצא עבורכם.
למה כדאי לקדם את המודעה לראש הטבלה?
ובכן, כל יום נוספות עשרות מודעות רכב חדשות בלוח, עם הזמן המודעה שלכם אוטומטית תתקדם מהמקום הראשון, למקומות יותר נמוכים, ובכך גם מידת החשיפה של מודעתכם תקטן. על מנת לקדם את מודעתכם לראש הטבלה ולהעניק את החשיפה המקסימלית, השתמשו באפשרות של קידום המודעה. כנסו לאזור האישי שלכם ומשם תקדמו את מודעתכם לראש טבלת התוצאות.

אתר האינטרנט: www.carmarket.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version