אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

הפקות אירועים – איוונטיק

הפקות אירועים - איוונטיקבאיוונטיק הפקות אירועים, אנחנו ממזגים את היצירתיות הבלתי מוגבלת שלנו עם מחשבה חדשנית, המעצבת רעיונות שהופכים לאירועים בלתי נשכחים.
מסיבות בר ובת מצווה מדליקות, חתונות מרהיבות, מסיבות חדשניות, אירועי השקה יוקרתיים, כנסים מקצועיים ואירועי קונספט ייחודיים. מקומות מיוחדים כמו אולמות וגני אירועים, וילות עם בריכה ושמורות טבע בריכות וחופי ים, חברות קייטרינג יוקרתיות, עיצוב מרהיב ומקורי – אנחנו נשלב את כל האלמנטים המיוחדים באירוע שלכם, באמצעות הניסיון הרב שלנו והיצירתיות הבלתי שגרתית.  כל אירוע שאנו מפיקים הינו יוצא דופן ונבנה במיוחד בשבילכם.

הפקת אירוע ייחודי לך!
האירוע המושלם שלך הוא המטרה שלנו. כל מה שתרצו שהמסיבה שלכם תהיה, בכל דרך שתרצו לחגוג את האירוע – לנו יש את הכלים והידע על מנת להגשים את משאלותיכם. להפוך את הפנטזיה למציאות.
הליווי הצמוד שלנו במהלך כל שלבי התכנון וההפקה, ההקשבה וההבנה של הצרכים שלכם, התחשבות במגבלות של זמן, מיקום ותקציב,  תאפשר לנו להפיק את האירוע שחלמתם עליו והרבה מעבר.
אנחנו נלווה אתכם בכל שלב גם במהלך האירוע – מרגע קבלת האורחים ועד לחיבוק הפרידה האחרון. באמצעות העבודה שלנו מאחורי הקלעים, נבטיח שתהיו חופשיים ליהנות ותרגישו בטוחים ורגועים לבלות ולחגוג עם המשפחה והחברים.

מהתכנון ועד שלמות הכל מתחיל באיוונטיק הפקות אירועים !
אנחנו נדאג לכל פרט, ביסודיות נפיק ונגשים כל אירוע עד לתוצאה המושלמת. העיצוב, התאורה והמוסיקה באירוע יתנהלו ויראו כפי שהובטח לכם בזמן התכנון. העבודה עם נותני השירות הטובים ביותר, בהתאם לדרישותיכם ובהתאם לתקציבכם, מבטיחים תהליך רגוע של בניית והפקת  האירוע. הניסיון הרב שלנו בהפקת אירועים יוצאי דופן מייחד אותנו מכל בחרת הפקות אחרת. אנחנו מעניקים שירות אישי ואיכותי על מנת להפיק את האירוע המושלם בשבילכם,  כך שתהיו רגועים בזמן שחלומכם הופך למציאות.

הפקת אירוע מאחורי הקלעים!
גם במהלך האירוע, אנחנו נהיה שם, מאחורי הקלעים כדי לדאוג לניהול ותפעול של כל אירוע.
כל מרכיב ייפול למקומו המדויק ביום האירוע שלכם. כל מה שעליו עבדנו יחדיו במהלך תהליך התכנון יוצא לפועל ואנחנו שם כדי לדאוג שהכול מתנהל בצורה מושלמת. הנוכחות שלנו מאחורי הקלעים תיתן לכם את האפשרות להרגיש אורחים באירוע שלכם. תיהנו ממנו החל מהכניסה שלכם לאולם ועד לחיבוק הפרידה של אחרון האורחים.

אתר האינטרנט: www.eventique.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version