אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

עיצוב גינות – אוריגינהלי

עיצוב גינות - אוריגינהליעמית אדלר, הבעלים של "אוריגינהלי", החל את דרכו בתחום הגינון בשנת 2005, מעובד במשתלה, דרך לימודי הנדסאי אדריכלות נוף, ועד עבודה במגזר הפרטי. כיום, "אוריגינהלי" מקדישה את רוב זמנה להקמות ואחזקות של גינות פרטיות, בעיקר באזור השרון ומרכז הארץ.בתחום עיצוב הגינה, "אוריגינהלי" מכוונת אותך לכדי מתן פתרונות מקוריים, מתן משמעות לפרטים, אלטרנטיבות לא שגרתיות, קבלת החלטות והשיקולים מאחוריהן, תוך כדי שמירה על איכות, מקצועיות, יחס אישי ולשביעות רצונך.

עיצוב גינות עם אוריגינהלי – עיצוב גינה פרטית משלך מתחיל בך !

כחלק מהמודעות העולה לחשיבות סגנון החיים, החיבור בין פנים וחוץ לבית התהדק וכיום סביבת החוץ מקבלת מקום של כבוד כחלק בלתי נפרד מהבית.הבית שלנו מטופח ומעוצב כדי שיהיה לנו נעים ונוח לחיות ולבלות בו, כך גם הנוף הנשקף ממנו. בניגוד לעבר, בו החצר הכילה כמה עצים, כמה שיחים וחתיכת דשא, כיום המבחר הוא רחב יותר. יש אין סוף אפשרויות ומגוון עשיר של מוצרים לטיפוח הצמחייה.

עיצוב גינה קטנה או גדולה – בהתאם לסביבה שלכם

"איכות" ו"סביבה" מעולם לא היו מילים גסות, גם כאשר מצרפים אותן יחד. לכן, תכנון הסביבה בה אנו גרים אינו מקרי. כפי שמישהו פעל לכך שהנוף מסביבנו יראה כמו שהוא נראה, כך גם נפעל לגבי הנוף הפרטי שלנו שנשקף מביתנו.

מחפשים שירותי עיצוב גינות קטנות או גדולות?

אם אתם מעוניינים להגיע לתוצאות הטובות ביותר שניתן ובעיקר אם אתם מחפשים שירותים ברמה גבוהה, זה המקום וזו השעה, אוריגינהלי לשירותכם.
כמעט ואין בעל גן שלא היה רוצה לעשות בו שימוש הולם וליהנות ממנו כמה שניתן. בית עם גן הוא דבר-מה שרבים שואפים אליו ואם כבר ישנו, חבל שלא לנצלו כראוי. עם זאת, כדי שהוא יסב לנו כמה שיותר הנאה, כדי שיהיה נעים לשהות בו, צריך לדאוג לו ולטפל בו כשורה.
מה זה אומר לטפל כראוי? לדאוג לצרכי הגן – לדשן, להשקות, לעדור, לגזום, לכסח, להדביר ושאר פעולות הנדרשות לטיפוח ושמירה תקינים המסייעים לצמחייה לשמור לא רק על מראה אלא גם על בריאותה.

עיצוב גינות פרטיות – כי סביבה מוצלחת אינה נוצרת מעצמה

לפעמים הגן מלכתחילה כבר נעים וכל מה שדרוש לו זה תחזוק קבוע, אם בעצמכם ואם בעזרת איש מקצוע. למרות זאת, לעתים יש לשוב לנקודת ההתחלה, כלומר לתכנן ולהקים גן מראשיתו, לשקם או לעצב מחדש כדי שהצמחייה תראה כמו שאתם רוצים.
שיקום, תכנון או עיצוב גינות פרטיות הן משימות לא פשוטות כלל. אמנם פה ושם יש מי שיש לו הידע והיכולת לבצע אותן בעצמו, אך בדרך כלל רובנו נזקקים לסיוע כלשהו: שירותים של אנשי מקצוע שיוודאו שהצמחייה מקבלת את כל מה שהיא צריכה מכל הבחינות.
מבחינה פרקטית יש לדאוג להכנת הקרקע (אם יש צורך), בחירה בצמחייה המתאימה לסוג השטח ולאקלים, התקנת מערכת השקיה חכמה ורצוי גם חסכונית המותאת לגודל, מידות וצורת השטח, אחזקה שוטפת וכדומה.
מבחינה אסתטית חשוב לדאוג לבחירה בסגנון וקו מנחה מסוימים ושמירה עליהם. גם תאורה נכונה, שילוב של דק או פרגולה אם רוצים, שילוב מזרקה, בריכת נוי או בריכת דגים או שאר אלמנטים דקורטיביים יכולים להוסיף המון.
אך לא כל אנשי השירות מספקים את כל השירותים הללו. יש שמספקים חלק מהם ויש שעוסקים בעיקר בהקמה ותחזוקה ופחות בצד הדקורטיבי. עם זאת, בהחלט ניתן למצוא חברות המציעות את כל מגוון השירותים ונותנות מענה כולל ובהתאם לצרכי ורצונות הלקוח.
כזו היא אוריגינהלי – המספקת שירותי עיצוב גינות פרטיות בהתאמה אישית – ייעוץ ותכנון, הקמה ודקורציה, שיקום ושדרוג, טיפול ותחזוקה, הכל תוך הקפדה על כל פרט ופרט ללא פשרות, עם ניסיון רב ובאיכות גבוהה.

עיצוב גינות קטנות – הגודל קובע

יש ברשותכם שטח קטן ואתם תוהים אם קיימת בכלל אפשרות לגרום לו להפוך למרשים? התשובה היא בהחלט כן. כל שטח ואין זה משנה מה גודלו, אם הוא בחצר הבית, בחצר הבניין, על הגג או במרפסת, הוא בעל פוטנציאל להפוך לגן מקסים במיוחד, כזה שאפשר להתגאות בו.
עיצוב גינה קטנה אומנם שונה מעט משטחים גדולים, כמו שגם עיצוב גינה פרטית או של בניין שונה מבחינות מסוימות מתכנון צמחייה גג או מרפסת, אך אם מוודאים ודואגים שתהיה התאמה בין התנאים הקיימים לתכנון וליישום, הכל יסתדר כראוי והתוצאות יהיו מוצלחות.
תכנון והקמת גנים במבחר סגנונות, עיצוב גינות קטנות וגדולות, שיקום צמחייה מוזנחת ופגומה, שדרוג שטחים קיימים, ולא רק אלא גם – תאורה, עבודות עץ (הקמת פרגולות, דקים ועוד), אלמנטים של מים (מזרקות ובריכות נוי), מערכות השקייה ממוחשבת ומגוון עבודות נוספות.
כאשר אתם מחפשים שירותי עיצוב גינות פרטיות תמונות של עבודות קודמות הן אלמנט חשוב בבחירת אנשי מקצוע מתאימים. ברשותנו גלריית עבודות מרשימה של עיצוב גינות תמונות של עבודות עץ ותאורה ועבודות יצירתיות נוספות שיצרנו אצל לקוחותינו.
קחו כמה דקות, ערכו סיור קצר באתר הבית של החברה וקבלו אינפורמציה, רעיונות והשראה על ידי צפייה בתיק העבודות המכיל גלריית תמונות של עבודות שלנו. ניתן להתקשר עמנו על ידי טופס יצירת קשר או בטלפון.

אתר האינטרנט: www.originally.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version