אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

בקצות האצבעות – יצירה ומלאכת יד

בקצות האצבעות - יצירה ומלאכת ידבקצות האצבעות אתר ליצירה ומלאכת יד בעברית, פרוייקטים ליצירה מלווים בתמונות והסברים מפורטים צעד אחר צעד עד ליצירה המוגמרת. דומאות: הכנת נרות, הכנת סבון, פימו, שרשראות, צמידים, חרוזים, דפי צביעה לילדים, הדבקה, מפיות, זכוכית, ילדים, מילפיורי ועוד…

טכניקות עבודה

מעבר צבעים הדרגתי לרקע של תמונה
את המשטח הצבוע בצורה הדרגתית מכינים כבסיס לציור על עץ או קנווס. ניתן גם להשתמש כרקע להדבקת פוסטר או כרקע לשלט לדלת הבית.

קרקל גלייז
את הקרקל גלייז ניתן להשיג בדרגות סדקים שונות. הקרקל מדיום יתן אפקט סדקים עדין והקרקל הרגיל יוצר סדקים גסים יותר. העבודה עם הקרקל נעשית בין שני גווני צבע: כהה לצבע תחתון ובהיר לצבע עליון.

ספונג'ינג (עבודה בעזרת ספוג)
הטקסטורה שמתקבלת בטכניקה זו היא של מעין עננים. ניתן להגיע לרמות טקסטורה שונות ע"י שימוש בספוגים שונים.למשל, ספוג אצות יצור טקסטורה אוורירית יותר. ספוג רגיל יתן טקסטורה אחידה וצפופה יותר.

דיסטרסינג – יישון
בטכניקה זו נקבל אפקט יישון. משטח העבודה שלנו יראה כאילו עמד זמן רב בפגעי האקלים ועבר שימוש ממושך. אנו יוצרים אפקט קילוף של הצבע העליון, כאילו התקלף עם השנים.        

דקל-איט
בטכניקה זו אנו הופכים נייר דפי צביעה נסיכות עבה כדוגמת פוסטר, לדף דקיק ושקוף למחצה. ניתן להשתמש בפוסטר שעבר דקל-איט כמו במפית דקה

עישון
בטכניקת העישון נקבל טקסטורה שנעשית בעזרת פיח הנר. עשן הנר מייצר צורות אקראיות ומעניינות על גבי משטח העבודה שלנו.

המראה הסדוק – "פיצוצים"
המראה הסדוק משווה לעבודה שלנו מראה של תמונה שנעשתה בצבעי שמן ועם השנים נסדקה, כמו תמונות של ציירים ממאות קודמות.

טכניקת התפחה
בטכניקה זו נלמד ליצור תבליט שעשוי משתי שכבות של מפיות וחימר דאס. לשם כך נשתמש בדאס לבן ומפית. טכניקה זו מומלצת ביצירות לחדרי ילדים מכיוון שהאלמנטים המודפסים על המפיות בולטים החוצה ומודגשים.

סדנא לעיצוב תכשיטים מחרוזים
חוגים לילדים בתחום עיצוב בחרוזים: שרשראות, טבעות, צמידים, מחזיקי מפתחות ועוד כיד הדמיון.
טכניקות לסגירת שרשראות, לולאות, שזירת דוגמאות לשרשראות, טבעות וצמידים, שזירת דמויות של בע"ח למחזיקי מפתחות ועוד. עבודה עם חרוזים מכל הסוגים, קריסטלים, אבנים חצי יקרות. בנוסף, אפשרות ליצירת חרוזים מפימו בשלל צבעים וצורות.

אתר האינטרנט: www.finger-tips.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version