אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

מכללת מדיטבע

מכללת מדיטבעמכללת מדיטבע היא רשת מכללות לרפואה טבעית משלימה. המורים הם מרצים מנוסים אשר מעניקים יחס אישי. למכללת מדיטבע סניפים ברחבי הארץ. התעודות המוענקות בסיום הלימודים מוכרות בכל האיגודים המקצועיים לרפואה משלימה ולימודי רפואה משלימה בארץ.

להלן חלק מהקורסים שניתן ללמוד במכללת מדיטבע

לימודי קינסיולוגיה
המטרה המרכזית של לימודי קינסיולוגיה היא לתת ידע תיאורטי ומעשי לאימון הגוף והמוח תוך מתן דגש על כלים וזיהוי מתחים מבדיקות שריר ונטרול המתחים באמצעות תנועה.בזמן לימודי קינסיוליגה נלמד נושאים רבים ומגוונים כגון: התקשורת בין שתי אונות המוח, תקשורת בין הגוף והמוח, חידוד ואיזון החושים, ועוד.

לימודי נטורופתיה
כמה פעמים חשבתם לעצמכם שכל התרופות והטיפולים שאתם מקבלים מהרופא שלכם כלל לא עובדים. או חמור מכך, מחריפים את הבעיה ו/מפתחים בעיות חדשות? נטורופתיה יכולה להיות התשובה הטובה והבטוחה ביותר לזה. נטורופתיה מבוססת על האפשרות הטבעית של הגוף לריפוי עצמי. היא עושה זאת באמצעות צמחי מרפא, עיסוי רפואי, פעילות גופנית ואיך לא, שינוי הרגלי תזונה.

לימודי אוריקולוגרפיה
אוריקולותרפיה או דיקור באוזן בעברית הינה שיטה אשר מאפשרת טיפול בבעיות שונות ומשונות אצל האדם, החל מבעיות עיכול, השמנה וכלה בבעית קשב וריכוז, לאוזן יש קשר ישיר עם מערכות העצבים השונות בדם ( קחו לדוגמה שחם לנו מאוד האוזניים מאדימות). ואי לכך גירוי האוזן בנקודות שונות יכול לסייע בבעיות עצביות שונות. במכללה צוות מרצים אשר יכין אתכם ללמוד את שיטת דיקור באוזן.

טיפול רפואי ללא תופעות לוואי
במידה ונעזרים באלמנטים הללו, לא יהיו מקרים של תופעות לוואי אשר מגיעות בשימוש בתרופות סינטטיות. תחום זה, יכול לעזור לא רק בהיבט הגופני, אלא גם בנפשי, במקום לקחת תרופות מרשם אפשר לקבל טיפולים שונים אשר ישפרו את מצב הרוח ויענקו לכם שקט נפשי.
ניתן ללמוד את תחום הנטורופתיה, במכללות שונות לרפואה משלימה.הלימודים הינם ארוכים וקשים אך לאחריהן ניתן לעבוד כנטורופת עצמאי או בחברה.

אתר האינטרנט: www.mediteva.com


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version