אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

סקרים באינטרנט

סקרים באינטרנטאינטרפאנל הינו פאנל אינטרנטי מהגדולים ומהמובלים בשוק המחקר בישראל. הפנאל משמש את מכוני המחקר בביצוע סקרים אינטרנטים , בדיקות קונספט, הצגת סרטונים ופרסומות ועוד.

יש לך מה להגיד?

רוצה גם לקבל תגמול עבור דעותיך? רוצה להשפיע על מה שיראו בטלוויזיה ?וישמעו ברדיו?
הצטרף/י לפאנל הסקרים של אינטרפאנל ותוכל/י גם את/ה להביע את דעתך לגבי מוצרים ושירותים שאת/ה משתמש/ת בהם או לגבי תוכניות טלוויזיה ופרסומות. בנוסף תזכה/י לתגמול עבור כל סקר שתשתתפ/י בו דרך האינטרנט ללא צורך לקום מהכסא.

איך זה עובד

ראשית עליך להצטרף לפאנל הסקרים שלנו על ידי מילוי שאלון קצר. לחץ/י כאן להצטרפות. לאחר שהצטרפת, אנו נשלח לאימייל שלך מדי פעם הזמנות לסקרים בנושאים שונים המותאמים לך. בהזמנה שתקבל/י יופיע קישור לאתר הסקר.
כל שעליך לעשות הוא לענות על הסקר עד סופו ובתמורה ישלח אליך הביתה באמצעות הדואר שי בשווי של 10-30 שקלים (בהתאם לסוג הסקר שענית עליו).

ככל שתמלא/י יותר סקרים תוכל/י לקבל יותר מתנות או תלושי שי. כדאי לך למהר ולענות על הסקר מיד עם קבלת ההזמנה מכיוון שהסקרים מוגבלים בזמן ובמספר העונים הנדרשים. לפיכך כל הקודם לענות זוכה/י!.
במידה וזמן הסקר עבר או שמספר העונים הנדרש הושג, תקבל/י הודעה על כך באתר הסקר ולא תוכל/י לענות עליו וכמובן לא תקבל/י שי.

כמנוי בפאנל הסקרים שלנו, אתה רואה לפני כולם מוצרים חדשים ופרסומות חדשות וזאת ישירות מעל גבי צג המחשב שלך. אתה יכול להביע את דעתך ולהשפיע על קבלת ההחלטות כך שבסופו של דבר המילה שלך היא שתעזור ליצרנים לשפר את המוצרים שאתה משתמש בהם. לא פחות חשוב אתה מרוויח מזה! אתה גם מקבל תגמול על ידי שוברי שי ומתנות על כל סקר שאתה משתתף בו.
הסקרים שלנו מציגים מספר רב של סקרים בנושאים שונים. על פי השאלון ההרשמה הקצר אנו שולחים אליך הזמנה באימייל להשתתף בסקר שמתאים למאפיינים האישיים שלך. ההזמנה מכילה קישור לאתר הסקר. לחץ על הקישור וענה על הסקר עד סופו. לאחר שתסיים לענות על הסקר המתנה תשלח לביתך. כדאי לך למהר ולענות על הסקר מיד עם רגע קבלת האימייל – הסקרים בדרך כלל מוגבלים בזמן ובמספר העונים הנדרש. במידה והסקר כבר הסתיים תקבל הודעה מתאימה באתר הסקר – אך אל דאגה – ישנם הרבה סקרים וברגע שסקר מתאים לך נוסף יופיע תקבל הזמנה חדשה.

אתר האינטרנט: www.interpanel.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version