אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

ייעוץ משכנתא DO IT SMART

ייעוץ משכנתא DO IT SMARTחברת DO IT SMART בניהולה של אתי בר לביא הינה חברה מובילה למתן ייעוץ פיננסי ללקוחות המבקשים גיוס וניהול משכנתא מול המערכת הבנקאית. החברה פועלת עבור לקוחותיה מול כל הבנקים ומתמחה בגיוס אשראי, תכנון המשכנתא הטובה ביותר ומציאת פתרונות האשראי החכמים ביותר הקיימים בבנקים היום.
DO IT SMART מייעצת ומלווה לקוחות המבקשים משכנתא חדשה בתנאים כדאיים ורווחיים ביותר עם תשומת לב מירבית על בחינת הסכם ההלוואה בבנק. כמו כן החברה בודקת כדאיות במיחזור משכנתאות קיימות ומובילה את לקוחותיה מתנאים ומסלולים לא כדאיים ויקרים לתנאים גמישים ואטרקטיביים.

השרות בכל סוגי העסקאות כולל ליווי מלא מתחילת התהליך ועד סופו בליווי עו"ד מקצועי לכל הפעולות המשפטיות שנדרשות בהליך המשכנתא.
ההתקשרות עם החברה מתחילה בפגישת ייעוץ מקצועית ראשונית ללא עלות וללא מחויבות. בפגישה זו נבחנות כל האופציות שעומדות ללקוח מול הבנקים ע"י יועץ מקצועי שמכיר את כל הבנקים ואת הסכמי ההלוואות השונים ולא ע"י בנקאי שהאינטרס שלו הוא ברור. המסוגלות של החברה לגייס ולנהל אשראי בצורה חכמה, זולה ומהירה הינו גבוה במיוחד והינו מקיף באופן מלא גם מהפן הכלכלי מבחינת מסלולים וריביות וגם מבחינת הסכם ההלוואה, שמאות מקרקעין, בחינה משפטית ועוד.

החברה אינה מתוגמלת ע"י שום מוסד בנקאי או גורם אחר הנמצא בניגוד אינטרסים עם לקוחותיה וע"כ אינה מתעדפת בנק כזה או אחר. החברה פועלת לייצוג האינטרס של הלקוחות בלבד ולמיקסום תנאי ההלוואה המשתלמים והכדאיים ביותר. החברה שמה דגש גדול על שרות וליווי צמוד לאורך כל ההליך וגובה שכר טרחה מהלקוח על בסיס הצלחה ותוצאות.

אתר האינטרנט: www.doitsmart.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version