אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

דר' טל מאיר – רופא שיניים

דר' טל מאיר - רופא שינייםמרפאת השיניים של ד"ר טל מאיר הינה מרפאה משפחתית הפועלת משנת 1986 ומעניקה מגוון רחב של טיפולים בתחום רפואת השיניים, תחת קורת גג אחת. מנהל המרפאה, ד"ר טל מאיר הינו בוגר בית הספר לרפואת שיניים של אוניברסיטת תל אביב ורופא שיניים בעל ניסיון רב.
לצוות המרפאה ניסיון רב בטיפולים באמצעות טכנולוגיות דנטליות מתקדמות.

להלן חלק מהטיפולים הניתנים במרפאה של ד"ר טל מאיר: טיפולים משמרים, משולבים במכשיר לייזר, טיפולים למבוגרים ולילדים, שיקום הפה – כולל כתרים ושיקום על גבי שתלים (גם במצב של חוסר חלקי/מלא של השיניים) שחזורים אסתטיים בהתאם לגוון השן וציפויי חרסינה, טיפולי שורש בעזרת מיקרוסקופ טיפולי, טיפולים כירורגיים ושתלים, טיפולי חניכיים ושיננית, אורתודונטיה (יישור שיניים) – ילדים ולמבוגרים, טיפול במטופלים הסובלים מחרדה דנטלית באמצעות גז צחוק, סדציה והרדמות כלליות בנוכחות מרדים מומחה, טיפול בחולים בעלי מחלות כרוניות, בתיאום עם הרופא המטפל.

במרפאתנו אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות וההיגיינה, וכל הכלים והחומרים שלנו מיועדים לשימוש חד-פעמי או לשימוש חוזר לאחר עיקור (סטריליזציה). כמו כן אנו מבצעים יוניזציה של האוויר במרפאה.
לקוחותינו נהנים מטיפול מקצועי, מיחס אישי ואדיב ומאמצעי תשלום נוחים: מזומן, המחאות וכרטיסי אשראי.
המרפאה נמצאים כל הכילים של טכנולוגיה מתקדמת כגון: רנטגן דיגיטלי-מערכת רנטגן ממוחשבת בעלת קרינה כמעט אפסית, מאפשרת קבלת תמונה רנטגנית מיידית בזמן הטיפול, ללא צורך בהמתנה לפיתוח וכן מאפשרת: הגדלות, מדידות שונות איכסון בזיכרון המחשב והדפסת הנתונים למטופל או לרופא המטפל.

אתר האינטרנט: www.dr-tal.com


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version