אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

אס.תי. משאבי אנוש להיי-טק

אס.תי. משאבי אנוש להיי-טקחברת אס.תי. משאבי אנוש להייטק פועלת מראשית שנת 1998 בתחום השמת כח-אדם ומתן שירותי מיקור חוץ של רכזות גיוס לחברות הייטק. עשייתנו מתמקדת בחברות המפתחות מוצרים בעולם התקשורת, התוכנה והסמיקונדקטור.
כחברת השמה, המיקוד המרכזי בעבודתנו הינו במיון והתאמת המועמד המתאים לתפקיד אותו מבקשת חברה לאייש. בנוסף, אנו רואים חשיבות רבה בליווי תהליך הבחינה ההדדית הן מצד המועמד והן מצד החברה.

תפיסת העולם של חברת ST ברורה: התמחות ומומחיות מביאים לתוצאות איכותיות בהשמת כח-אדם. לפיכך, בחרנו להתמקד במתן שירות לחברות המפתחות מוצרים בתחומי התקשורת, הסמיקונדקטור והתוכנה, כאשר כל אחת ממנהלות התחומים במשרד מתמחה בתחום ספציפי (חומרה, שיווק, תוכנה וכו').
על קהל לקוחותינו נמנות החברות המובילות בתעשיית ההייטק הישראלית: חברות גדולות ומבוססות, מרכזי פיתוח של חברות בינלאומיות, קרנות הון סיכון וחברות סטארט-אפ רבות.
חברת ST פועלת תוך הקפדה על קוד אתי ברור המבטיח שמירה על סודיות הפניות: הן מצד המועמדים המבקשים לבצע תהליך חיפוש דיסקרטי  והן מצד החברות המבקשות לאייש משרות דיסקרטיות. חברתנו עובדת עם מועמדים הפונים אליה ביוזמתם ו/או עפ"י המלצה של חברים ואנשי מקצוע. חברת ST מקפידה שלא לפנות  באופן אקטיבי לעובדים המועסקים בחברות עמן היא קשורה. ניסיוננו מלמד כי מועמדים אשר טופלו על ידינו חוזרים ופונים אלינו בכל שלב בו הם שוקלים לשנות את מקום עבודתם.

חזון חברת ST הוא הלב הפועם של החברה – חזון שגובש במשותף על-ידי כל עובדי החברה. עבורנו,  זוהי הדרך, היעוד והאני מאמין לאורו אנו פועלים:
חברת  ST הינה חברה ייחודית ומקצועית בתחום השמת כח-אדם, המתמחה בעולם ההייטק.
חברת  ST שואפת להיות החברה המובילה בישראל בהשמת כח-אדם איכותי לחברות הייטק המפתחות מוצרים לשוק הבינלאומי.
חברת  ST שמה לעצמה למטרה ליצור את החיבור הנכון בין המועמדים האיכותיים ביותר בשוק ההייטק לבין החברות המובילות במשק.
חברת  ST רואה חשיבות רבה בליווי הדוק, מקצועי ודיסקרטי של תהליך ההשמה עם כל אחד ואחת מן המועמדים בהם היא מטפלת.
השנה, חברת ST נכנסת לעשור השני לפעילותה. אנו מסכמים  עשייה מרובה הכוללת אלפי השמות בשוק ההייטק הישראלי, וגאים להיות שותפים מלאים להצלחתן העסקית והמקצועית של חברות הייטק רבות- הצלחתם היא הצלחתנו !
אנו מסתכלים קדימה אל הפריחה המחודשת בשוק ההייטק על שלל הטכנולוגיות, הפיתוחים החדשניים והיזמים הרבים המשנים את עולם הטכנולוגיה ומשפיעים על חיי כולנו.
שיטת העבודה הייחודית והשונה של חברת ST – שיטה אשר הוכיחה את עצמה בעשור האחרון, תמשיך לתרום ולחזק את חדוות היצירה בשוק ההייטק הישראלי במשאב היקר לה ביותר – המשאב האנושי.

אתר האינטרנט: www.st-hr.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version