אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

אולם אירועים מרום

אולם אירועים מרוםתמיד חלמתם על אולם אירועים יוצא דופן ומסעיר אירוע שיתאים לקצב החיים שלכם היכנסו לקצב העכשווי של אולמי מרום אולם אירועים שממוקם במרכזה של הקריות וחי את קצב החיים המודרני. המיקום, העיצוב החדש והמסוגנן, המקצועיות הניסיון ומגוון האפשרויות שאנו מציעים יהפכו את האירוע שלכם למושלם במקום, מגוון אולמות המתאימים לאווירה שונה ולמספר מוזמנים שונה באולם גדול באפשרותכם להזמין כ- 700 אורחים ובקטן כ- 250 אורחים מרום – אולם אירועים בקצב החדש של הצפון.

באולם אירועים מרום שני אולמות שמחה מפוארים אשר יכולים להכיל באולם 1 עד כ 700 מוזמנים באולם 2 עד כ250 מוזמנים המקום מושקע ומעוצב ברמה מאוד גבוהה החל מתאורה ממוחשבת איכותית ומערכת שמע (סראונד) אשר נבנתה ע"י מהנדס צליל באיכות שלא הכרתם. כסאות נוחים במיוחד. שמנו דגש על כל פרט ופרט אנו מעסיקים מעצבת קבועה לכל ארוע וארוע כך שכל ארוע הוא מיוחד, ואין שני לרמתו עיצוב הצלחות והמנה על הצלחת, הטעמים של השף שלנו הם שם דבר באזור כולו והמנות המיוחדות.

כדאי לדעת על אולמי מרום

בחירת תפריט סופי ועיצובו הכולל כמות המוזמנים המינימלית ייערכו עד שבועיים לפני האירועכל, אטרציה שאינה מסופקת ע"י האולם כגון: לייזרים, תאורה אומנותית,מסך וידאו ענק. מנופי צילום וכדומה – יש לתאם מראש עם הנהלת האולם. הופעות זיקוקים מותנית בהצגת פוליסת ביטוח על שם המפעיל. ללא אישור לא יורשה המפעיל להכנס לאולם. ברים אקטיביים חייבים באישור הרבנות.

מעטפות עם מפות דרך יינתנו למזמין האירוע לאחר סגירת חוזה. תעוצב חופה מעוצבת סטנדרטית כמקובל. דיילת אירועים מקבלת את פני המוזמנים ומכוונת אותם למקומות ישיבה. גנרטור חירום יופעל בעת הפסקת חשמל. סידורי פרחים סטנדרטים/עיצוב נרות בחופה יסופקו ע"י האולם. חנייה רחבת ידיים עומדת לרשום האורחים עוגת כלה לאירוע חתונה מתנת האולם עוגת ספר תורה או מגרש כדורגל לאירוע בר-מצווה מתנת האולם עוגת לב לאירוע בת-מצווה מתנת האול.

אתר האינטרנט: www.marom5.com


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version