אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

החושן SmartTradeFX מסחר בבורסה

החושן SmartTradeFX מסחר בבורסהבחברת החושן SmartTradeFX יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות, תנאים נוחים ומדיניות הוגנת ביותר ללקוח. בראש ובראשונה חברתנו שומרת לעצמה את הזכות להקפיד על יציבות מחירים בשוק התנודתי ולתת מחירים אטרקטיביים בכל רגע נתון. אצלנו הסיכון של הלקוח הינו מוגבל מראש בהגדרת האופציות בהן יבחר במטרה לבטל כל חשש לצבירת יתרות שליליות באמצעות שיטה המבטיחה שהלקוח לא יהיה  חייב יותר מהסכום הקיים בחשבונו.
החושן SmartTradeFX עובדת מול ספקי נזילות מוסדיים המובילים בעולם על מנת להבטיח ביצועים מהירים ביותר ומחירים הוגנים בכל רגע נתון משעות המסחר. ספקי נזילות שלנו עובדים בתנאי שוק קפדניים ביותר תוך הפעלת מדיניות הוגנת ללקוח הסוחר, הן במט"ח והן בסחורות, תוך כדי הקפדה  על מניעת תנודות חריפות שאינן משקפות רק שינויים כלכליים, אלא היעדר סחירות. החברות המובילות פועלות תחת פיקוח ואנו באתר "החושן", כנציגי SmartTradeFX, נצמדים ומיישמים את התנאים המחמירים ביותר בהתאם לדרך הפעולה של הגופים המובילים בעולם.

בסחר, במט"ח ובסחורות אנו נספק מרווחים נמוכים לסוחר תוך כדי שימוש בפלטפורמות מסחר יציבות  ומותאמות לסטנדרטים המחמירים ביותר בעולם.באמצעות מערכות המסחר הממוחשבות של החושן SmartTradeFX ניתן לסחור בסחורות כדוגמאת נחשקות כדוגמת זהב, כסף, נפט, גז טבעי, חוזים עתידיים ומגוון עצום של צמדי מטבעות בשוק העולמי ובבורסות הגלובליות.
אנו מקפידים על ביצוע מידי וללא דיחוי של עסקאות הלקוח. האתר מאובטח בסטנדרטים מוצפנים הגבוהים בעולם. אנו מקפידים על שירות דיסקרטי ללקוח, אמין ומהיר. ניהול חשבון בזמן אמת תוך כדי ניתוח רווח והפסד, ניתוח שוק, בק אופיס, ניתוח רווחיות, ביצוע סטופ ולימיט מידיים בכל שלב ואישור עסקה. אצלנו קיים מגוון רחב של צמדי מטבע זר ומידע מפורט אודות צמדים הנסחרים בכל חלקי העולם. אנו מאפשרים לסוחר להשקיע החל מרמת המיקרו וללא כל הגבלות על המסחר.
אנו בחברתנו מקפידים על שיטות מסחר בטוחות כאשר המוטו הוא שיטת "ללא דסק מסחר" הפופולארית המספקת ביצוע שקוף של עסקאות ללקוח, ללא התערבות גורמים זרים כדוגמת דילרים. העסקאות מבוצעות בליווי הבנקים אך ללא מעורבות בהחלטת הסוחר על ביצוע עסקה וללא יכולתם של הבנקים לראות מה הן הוראות העסקה של הסוחר. לקוח אשר סוחר ב-החושן SmartTradeFX מוגן ויוכל ליהנות ממרווחים טובים ביותר באמצעות מערכות מתוחכמות ומובילות בעולם המסחר באינטרנט.

בעלי החברה דוגל בהלכה הדתית ולכן לא יבוצע מסחר באתר בשבת. אנו פועלים 24 שעות ביממה החל מיום ראשון ועד שישי. הוראות מסחר אחרונות ניתן לסגור עד שעת כניסת השבת. בסופי שבוע לא מתקיימים ימי מסחר בשוק הסחר העולמי ומידע מפורט ניתן לקבל אודות שעות מסחר וימים באתר. למרות שבתי ההשקעות והבנקים עובדים בימי חגינו, עומדת בפני קהל לקוחותינו האפשרות לתכנון אסטרטגי של פעולות ולשמור על רווחים גם בשבת.
במידה ותישאר לכם אופציה פתוחה שאתם מעוניינים להישאר בה (מה שנקרא – מסחר ממושך) ותרצו לצאת מאופציה קיימת, מומלץ לתת פקודת יציאה לפני כניסת החג לפי רווח עתידי. בכדי למנוע אפשרות של הפסד לא ביקורתי, אנו ממליצים לבקש ממערכת המסחר עצירה מוחלטת (סטופ) לפי רמת הסיכון שאתם מעוניינים לקחת.

אתר האינטרנט: www.hachoshen.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version