אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

מרכז סאקורה ללימודי זן שיאצו

מרכז סאקורה ללימודי זן שיאצומרכז סאקורה ללימודי זן שיאצו בארבל הוקם בשנת הלימודים 2005-6 במטרה לאפשר מסגרת לימודים הולמת ותומכת בשונה מהמסגרות המקובלות כיום בארץ. הלימוד ב"סאקורה" מאופיין בדרך לימוד מסורתית ומושתת על לימוד אישי בקבוצות קטנות.     
גל חי – מנהלת את מרכז סאקורה, מטפלת בשיאצו ומורה לזן שיאצו. ב 14 שנים אחרונות לימדה בבתי הספר המובילים בארץ. זמן הכשרתה למטפלת ארך 6 שנים עם המורה נייג'ל דוואס, מייסד london College of Shiatsu.

תכנית הלימודים ב"סאקורה" משלבת תרגול טכניקות תנועה ומגע, לימוד רצף תנועות השיאצו בשילוב עם תכנים פנימיים הנוגעים ברוח הטאו – הדרך. תכנית הלימודים ב"סאקורה" מוכרת על-ידי ביה"ס מגע לשיאצו בירושלים.
מרכז "סאקורה" נמצא במושב ארבל בגליל העליון ובו כיתת לימוד מאובזרת ונוחה הצמודה למשטח דשא גדול לתרגול ומנוחה.

בנוסף על המידע בנוגע לשיאצו ולקורסים המתנהלים ב'סאקורה', אחת למספר שבועות יוחלפו באתר פרקים (הקסגרמות) מתוך  ה אי צ'ינג בתרגומה של דיויה לב.
מתוך ה- I Ching – הנצמדת, האש  The Clinging, Fire  המים נשפכים מטה מהשמיים, האש בוערת כלפי מעלה מן האדמה. יסוד המים מסמל את הנשמה הכלואה בגוף, והאש מייצגת את הטבע בקרינתו.
דבר בהיר המפיץ אור צריך שיהיה לו מקור מתמיד בתוך עצמו, שאם לא כן יכלה את עצמו. כל מה שמפיץ אור תלוי במשהו שאליו הוא נצמד כדי להמשיך להאיר.
לכן, השמש והירח נצמדים לשמיים, והזרעים, העשב והעצים נצמדים לאדמה. באותו אופן, בהירותו המוגברת של האדם המסור נצמדת למה שנכון, ועל-ידי כך יכולה לעצב את העולם.
חיי האדם על-פני האדמה הם מותנים ואינם חופשיים. כשהוא מכיר במגבלה זו ומביא את עצמו להישען על הכוחות ההרמוניים והמועילים של היקום, האדם משיג הצלחה.
על-ידי שהוא מפתח בעצמו גישה של היענות והישענות מרצון, האדם מגיע לבהירות נטולת מרירות ומוצא את מקומו בעולם.

אתר האינטרנט: www.sakura-shiatsu.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version