אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

קוסמטיקה – מינה שפי

cosmetic2u.co.ilמינה שפי, כקוסמטיקאית רפואית מוסמכת ולא פחות מכך כאישה מתבגרת, זיהתה את הצורך הקיים אצל נשים, למראה עור צעיר וזוהר תוך זמן קצר ופיתחה תכנית, שתשלב באופן מבוקר ומושכל, את מגוון הטכנולוגיות הקוסמטיות, הפרא- רפואיות. לאחר נסיונות ותצפיות אינספור (שנעשו בעיקר על עצמה), הגיעה מינה למינון המדוייק, שמחד, מביא לתוצאות מדהימות: עור חלק, רענן וזוהר הנשמר לאורך זמן ומאידך, אינו מסכן בעוצמתו את עור הפנים ובריאותו כלל ועיקר.

איך היא עושה את זה?

אז איך היא עושה את זה ומהו הגורם שהופך את התכנית של מינה שפי לאפקטיבית כל כך? מינה שפי אמנם, אינה מתיימרת "להמציא את הגלגל" ומכוני יופי שונים, עושים מזה זמן שימוש בטכנולוגיות פרא רפואיות מתקדמות וביניהן: טיפולי אנטיאייג'ינג, פילינגים, טיפולים למיצוק העור בטכנולוגית הביומימטיקה, טיפולי הבהרה ואקנה.

אבל, התכנית של מינה שפי, לוקחת את הטכנולוגיות הללו צעד אחד קדימה ומשלבת ביניהן באופן היוצר תוצאות מרעישות, וזאת תוך פרק זמן קצר במיוחד.

ידע הוא כוח…

וזה עוד לא הכל! מעבר לטכנולוגיה המתקדמת, בה עושה מינה שימוש, היא גם מעודדת את לקוחותיה להעמיק וללמוד אודות שיטות הטיפול בהן היא משתמשת ולכן ערכה עבורכן באתר מידע רב. חלק מהאינפורמציה אליה תחשפו, עשויה לעשות מהפיכה של ממש בתפיסה שלכן אודות תהליכי ההזדקנות הנראים כבלתי נמנעים ומה שיש לקוסמטיקה הפרא רפואית לומר על כך. מינה מאחלת לכן קריאה נעימה ומפצירה בכן שלא להסס ולפנות בכל דבר ועניין, עד שתקבלו את מלוא התשובות להן הנכן זכאיות.

אף על פי שמקצועי מושתת על מראה חיצוני, אני מאמינה שיופיה של אישה נובע קודם כל מפנימיותה ושום טיפול קוסמטי לא יעזור, אם היא אינה עובדת על עצמה וממלאה את חייה בתוכן המעשיר ומעצים אותה.
יחד עם זאת, התקדמות הטכנולוגיה והרפואה הקוסמטית, בשילוב הארכת תוחלת החיים בעולם המערבי, פותחת בפני כל אישה עולם חדש של אפשרויות, הנוגעות לשימור מראיה ויופיה החיצוני.
האישה המודרנית, החובשת כובעים כה רבים וממלאה תפקידים כה מגוונים ותובעניים, הן כאשת משפחה וקריירה, הן כבת להורים, סבתא לנכדים, חברה בקהילה ועוד, בוחרת כיום לעצמה את איכות החיים הטובה ביותר האפשרית, מתוך ידיעה והבנה, שדאגה לרווחתה היא דאגה ליקיריה.
זו בין השאר הסיבה, שהביאה אותי לפתח את התכנית של מינה שפי לעור זוהר וחלק בשישה שבועות ולרתום את מלוא כישוריי ומקצועיותי, על מנת לשרת נשים "גדולות" אלו על הצד הטוב ביותר.
והאמת? אין לתאר את האושר ותחושת הסיפוק הממלאים אותי, בכל פעם שאישה כזו "נולדת" מחדש תחת אצבעותי, כשכל שכבת עור העוברת קילוף (פילינג), כאילו משילה מעליה משא כבד וחושפת אישה חיונית יותר, בטוחה בעצמה והרבה יותר משוחררת…
אשמח לפגוש גם אותך במכון שלי ולהעניק לך את המתנה הנפלאה "התכנית של מינה שפי לעור זוהר וחלק בשישה שבועות", שתעשה לך "אור" בלב ולא פחות מכך, גם בפנים…

אתר האינטרנט: www.cosmetic2u.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version