אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

אלונצ'יק חברה לשיפוצים

אלונצ'יק חברה לשיפוציםענף השיפוצים ידע טלטלות רבות במהלך השנים. לא אחת אנו שומעים כי לקוחות אשר הזמינו עבודות שיפוצים שילמו את הכסף ונשארו עם עבודה לקויה ואף גרוע יותר, השיפוצניק "ברח" והשאיר את הלקוח עם הבלגן בבית, ללא שהוא יכול לחזור להתגורר בדירה, או שבמקרה הטוב ללקוח יש מספיק כסף להזמין שיפוצניק אחר שיסיים לו את העבודה. במקרים שכאלה הלקוח משלם על השיפוץ פעמיים.
קצרה היריעה מלתאר את עוגמת הנפש אשר עוברים הלקוחות אצל שיפוצניקים "חאפרים". בתי המשפט מלאים בתביעות על נזקים שנגרמו ללקוחות, ואף אם הם זוכים, מתקשים הם לגבות את כספם חזרה.

לאור כל האמור לעיל הוקמה חברת אלונצ'יק בע"מ. חברת אלונצ'יק בע"מ, החליטה לעבוד בשיטה שונה מהמקובל בארץ. חברת אלונצ'יק בע"מ, מציעה לך הלקוח, את התוכנית:
שיפוץ בטוח – החברה מסכימה שהלקוח ישלם רק אם הזמנת העבודה בוצעה על פי הזמנים שנקבעו בין הצדדים, ולשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

להלן תנאי התוכנית " שיפוץ בטוח":
1. כל הזמנה, כולל חומרים, עובדים ועבודה, תחולק לשלושה שלבים.
2. הלקוח ישלם 1/3 בתחילת העבודה, הסכום יופקד בנאמנות אצל עו"ד החברה ויועבר לחברת אלונצ'יק בע"מ רק לאחר שהלקוח חתם על סיום השלב הראשון.
3. לאחר שהלקוח חתם על סיום השלב הראשון ישלם הלקוח 1/3 נוסף, אשר גם הוא יופקד בנאמנות אצל עו"ד החברה. סכום זה יועבר לחברת אלונצ'יק בע"מ, רק לאחר שהלקוח חתם על סיום השלב השני.
4. לאחר שהלקוח חתם על סיום השלב השני, ישלם הלקוח 1/3 נוסף, אשר גם הוא יופקד בנאמנות אצל עו"ד החברה. סכום זה יועבר לחברת אלונצ'יק בע"מ, רק לאחר שהלקוח חתם על סיום העבודה לשביעות רצונו המלאה.
5. עו"ד החברה יעביר לידי הלקוח התחייבות בחתימת ידו, שלא להעביר את הסכום המופקד אצלו בנאמנות, רק לאחר שהלקוח אישר בחתימת ידו על הסכמתו לכך.
6. על מנת למנוע מצבים בהם לקוחות ינצלו לרעה אפשרות זו, כל מחלוקת בין הצדדים תועבר לידי בורר מוסכם על הצדדים, שמאי מוסמך או מהנדס בניין אשר ייתן את חוו"ד על ביצוע העבודה (להלן: "הבורר")
7. הצדדים מתחייבים להסכים, לכל אשר ייקבע ע"י הבורר, גם אם חברת אלונצ'יק בע"מ, תהייה חייבת לבצע עבודה נוספת. כל זאת עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח ו/או הבורר.
חברת אלונצ'יק בע"מ, מאמינה בך, הלקוח, כי אם תהיה מרוצה מהעבודה שקיבלת, תשלם בחדווה.

אשמח לתת לכם שירות בכל שעה ובכל יום (למעט יום שבת) 24/7 – בדיקה בבית הלקוח – ללא עלות!
תרגישו חופשי להתקשר לכל שאלה/בקשה/קבלת הצעת מחיר חייגו כבר עכשיו: 050-3337457

אתר האינטרנט: www.alonchik.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version