אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

אורגניק מרקט – אוכל אורגני

אורגניק מרקט - אוכל אורגניאורגניק מרקט מובילה של התחום האורגני בארץ, אתר האינטרנט שלנו הוא מן המקצועיים והמושקעים בתחום זה. האתר מחולק לאגף תוכן (פורום מומחים, מאמרים מקצועיים בתחומים שונים, טיפים ומתכונים ייחודיים לרשת) ואגף מסחרי בו ניתן לבצע הזמנות של מזון אורגני עד הבית, מתוך מגוון שהוא הגדול והעשיר ביותר הקיים היום באתרים מסחריים דומים בארץ.
הקו המנחה אותנו הוא האהבה והכבוד אל הטבע ואל האדמה ומתוך אמונה עמוקה זו, חזון החברה הוא: להיות הרשת הגדולה והמובילה למוצרים אורגנים ואקולוגים בשוק הקמעונאי בישראל. מחויבות לספק מוצרים אורגנים וטבעיים באיכות ובמבחר הגבוהים ביותר, תוך מחויבות לקידום ערכי איכות הסביבה. החברה ועובדיה מחויבים לשרות אישי, אמין ומקצועי לשביעות רצון הלקוחות בהווה ובעתיד.

 האתגר שלנו: להוביל את האלטרנטיבה האורגנית והאקולוגית למוצרים קונבנציונאליים בשוק הקמעונאי בישראל. ליצור רשת הומוגנית של חנויות מזון אורגני, אשר משקפת באופן ברור את חזון החברה וערכיה. להעשיר, להדריך ולחנך את הלקוחות והקהילה לאיכות חיים אורגנית. לאפשר קיום יומיומי של אורח חיים אורגני בצורה פשוטה, נגישה ומהנה. להפוך את התחום האורגני לתחום כריזמטי ומעודכן.
     אמת-אותנטיות: אותנטיות היא מבחינתנו הדרך לחיים אורגנים. המשמעות היא להתחבר אל האמת שלנו, אל מה שאנו מכניסים לגופינו ואל הדרך בה אנו חיים את חיינו. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו מקום בו יוכלו להיעזר, ללמוד ולדעת כיצד לנהל אורח חיים הנובע מתוך מודעות לאמת הפנימית שלהם.
יושר והגינות: יושר והגינות הם הערכים העליונים החשובים לנו ואשר מנחים אותנו בכל דבר. אנו מתחייבים לספק מוצרים המשקפים את החזון האורגני/אקולוגי שלנו. אנו נקפיד לעמוד באופן מוחלט מאחורי הבטחות המוצרים שלנו, כדי להבטיח את האיכות הטובה והאמינה ביותר לכל מוצר ומוצר. אנו מתחייבים לבצע בקרת איכות קפדנית על מרכיבי המוצרים, ומתחייבים לספק מוצרים העומדים בתקנים ובסטנדרטים המחמירים ביותר.
איכות, טריות וטוהר: אנו מאמינים, מעריכים ומכבדים את השינוי שמוצרים אורגנים יכולים לעשות לאיכות חייהם של לקוחותינו. אנו מתחייבים לספק יום יום מוצרים טריים, איכותיים ונקיים , שיחזקו את בריאותם של לקוחותינו.

 אמא אדמה: בסיס האמונה האורגנית אומר כי לאדמה יש יכולת בסיסית לספק את כל צרכינו גם בלי ה"עזרים" וה"תמריצים" השונים שאנו נותנים לה. אנו מאמינים בשפע: טבעי ולא מאולץ, אשר נובע מהיכולת של "אמא אדמה" מחד וכוח השוק מאידך. אנו מתחייבים לתת שפע של מוצרים, שפע של ידע, שפע של איכות ושפע של טריות, בסביבת קניה מזמינה, עשירה, מעשירה ומעצימה.
נתינה וקבלה: אנו מאמינים במערכת יחסים עם הלקוח המושתתת על נתינה וקבלה. אנו נדאג למכור מוצרי מזון טהור ונקי ואנו מאמינים כי הלקוח נותן לנו בתמורה את נאמנותו. אנו מתחייבים לקיים מערכות יחסים של נתינה וקבלה עם הקהילה הקרובה לנו ולהוות מקור סמכות שלוקח אחריות אקטיבית, עבורה ועבור כל המתעניין בתחום האורגני והאקולוגי.
התחדשות וחדשנות: ההתחדשות והחדשנות היא תנאי הכרחי למחויבות החברה להיות מובילה ומנהיגה של התחום האורגני בארץ. אנו מתחייבים לחדשנות בחנויות שלנו. אנו מתחייבים לא לשקוט על השמרים, לחפש ולחקור באופן מתמיד את התחום האורגני, בחיפוש אחר רעיונות מקוריים ומוצרים יחודיים. החדשנות מבחינתנו היא הסימן לכוח החיים והויטליות של החברה.
מקומיות: בבסיס הרעיון של הרשת עומד קידום תרבות קולינארית אורגנית מקומית, המתובלת בתרבויות, ניחוחות וטעמים בינלאומיים. שילוב הטעמים יוצר מפגש תרבויות ייחודי בנוף הישראלי, כאשר האהבה למקורות הישראליים הטבעיים היא ההשראה והבסיס ליצירה והעשייה בתחום חדש זה עבורנו. מטבח אורגני מקורי ומקומי הוא אתגר גדול עבורנו כרשת שמטרתה להדריך ולהנחות לתזונה האורגנית.
ייצריות: יצריות היא הרוח החיה, האנרגיה וכוח המשיכה הייחודי של הרשת. זו יצריות אותנטית, שנוגעת באנשים וגורמת לגירוי ועוררות חושים למזון, לריח, ולטעם של פעם, בדיוק כמו שהטבע התכוון..

אתר האינטרנט: www.organicmarket.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version