אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

לימוד אנגלית עם סיגל

לימוד אנגלית עם סיגלשמי סיגל. הנני אקדמאית המתמחה בבלשנות אנגלית לתואר שני ועצמאית המלמדת אנגלית באופן פרטני ובקבוצות מזה 8  שנים, בעלת נסיון רב והכי חשוב- אהבה לשפה האנגלית ולמקצוע ההוראה.

אהבתי  לאנגלית

אהבתי לאנגלית החלה בגיל צעיר מאוד…… 
כבר בטרום-חובה כשהתחלתי לזמר לי בהנאה שירים של ABBA והחיפושיות                              
(בהשפעת אחיי הגדולים בוודאי, שאף הטביעו בי את האהבה למוסיקה טובה …)   

לימודי באוניברסיטה – בלשנות אנגלית

בבגרותי למדתי בלשנות אנגלית באוניברסיטת בר-אילן ורכשתי תואר ראשון בהצטיינות. במהלך לימודי התוודעתי ורכשתי ידע בנוגע לאספקטים השונים של שפות בכלל ושל השפה האנגלית בפרט, ביניהם: תורת ההגה והצלילים (פונטיקה ,פונולוגיה), תחביר, פסיכולינגויסטיקה, לקויות שפה, רכישת קריאה.

השנה הנני מתמחה בתחום לתואר שני. התואר השני שלי מתמקד בתחומים של – דיסלקציה,רכישת שפה שניה ודו-לשוניות. מלבד אהבתי לעבודה עם ילדים ונוער, אהבתי לאנגלית והיצר הטבוע בי להורות וללמד, הידע שצברתי בלימודי הבלשנות עוזר לי באופן מיוחד. הוא משמש אותי בתכנון תוכניות לימוד התפורות לתלמידים בהתאם לקשייהם ויכולותיהם, וכן בארגון חומר חדש כך שילמד בצורה הקליטה והיעילה ביותר עבור תלמידיי.

נסיוני  בהוראה

את נסיוני בהוראה רכשתי בכעשר שנות הוראה כעצמאית בהן העברתי שיעורים פרטיים לעשרות רבות של תלמידים מכיתה א ועד יב – שיעורים ליחידים  ובקבוצות קטנות (עד 4 תלמידים בקבוצה).

בחמש השנים האחרונות  צברתי במיוחד נסיון ומומחיות  בהכנת תלמידים למבחני מגן ולבגרות. כמו כן מלאתי מקום בבתי ספר באזור ("השבעה","יוספטל") במשך שלוש שנים, גם בהם צברתי נסיון בעבודה עם ילדי כיתות א עד ח .
על המקצועיות והמסירות תוכלו להתרשם מהמלצות תלמידים והוריהם (ראה קישור לעיל).

שיטת  הלימוד  שלי

אני  דוגלת  בגישה  ההוליסטית  בהוראת שפה – לפיה יש לטפח את  מגוון מיומנויות השפה של הלומד עם דגש על שימוש אותנטי ככל האפשר. בשיעורים, נרחיב את אוצר-המילים באנגלית, נלמד דקדוק ונתרגל את השניים בע"פ ובכתב בדרכים שונות,כמו: שיחה, שאלות-תשובות,תיאור תמונות ועוד. נקרא טקסטים מגוונים בנושא הנלמד (אינטרנט, מגזינים, אנסינים, סיפורים, מאמרים וכו'), וגם נלמד להתבטא בכתב באנגלית (כל תלמיד בהתאם לכיתתו ולרמתו).

לימוד אנגלית בקבוצות  

יש מורים פרטיים שיגידו שאטוב יותר שיעור אחד על אחד. בשיעור קבוצתי נבהיר את החומר הנלמד בבית הספר, נתרגל  נחזק, נשלים פערים וכמובן  – נשתמש  בשפה: נתבטא בע"פ ובכתב במסגרת משימות הבעה מובנות וגם נתרגל הבנת הנקרא של מגוון טקסטים והמון אנסינים. תרגול הדקדוק באנגלית  ואוצר-המילים נעשה בשיטות שונות:  בנוסף לדפי התרגול המודפסים- נתרגל החומר דרך שיחה,חילופי תפקידים, המחזה של סיפורים מוכרים,  משחקים רבים ומגוונים (קופסא, קלפים, לוח, כרטיסיות משימה..), ניתוח שירים ועוד ועוד… כך שהשיעורים דינמיים, כיפיים  ומעניינים !

איך מתבצעת ההתאמה לקבוצה ? חשוב לי לבנות את התוכנית של כל קבוצה וקבוצה לפי הרמה, הצרכים והחסרים של התלמידים שבקבוצה.  את אלו אני בוחנת במבדק דיאגנוסטי קצר טרם השיבוץ  לקבוצות.  האיבחון האישי הינו  ללא תשלום

אתר האינטרנט: www.seagull-english.com


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version