אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

הדרך החדשה להכיר חברים

הדרך החדשה להכיר חבריםדקס זו דרך חדשה להכיר חברים. כאן תוכלו להציג את עצמכם לעולם, להצטרף לקהילות מגוונות ולדבר על כל מה שמעניין אתכם.
מערכת דקס היא מערכת תוכן חברתית, מהמתקדמות מסוגה בעולם. המערכת מאפשרת לגולש ליצור אינסוף סוגי תכנים ולשתף אותם ברשת.
בין אם תרצו לפרסם עמוד אישי משלכם, בלוג, תמונות, וידאו, דיונים בקהילות או כל סוג תוכן אחר, תוכלו לעשות זאת במערכת האתר – ותוך כדי כך, להכיר חברים חדשים.

מערכת דקס פותחה בשנתיים האחרונות, תוך שילוב של תובנות מתכנון מרחב פיזי וסוציולוגי. התוצאה היא מערכת שמאפשרת גולשים לתקשר זה עם זה בחללים פרטיים או ציבוריים.
מערכת דקס מעודדת את הגולשים לייצר תכנים בכמה דרכים: היא מפיצה את התכנים שהגולש יוצר לכל חבריו באמצעות הרשת החברתית שלו. כמו כן המערכת מתגמלת את הגולשים על העלאת תכנים איכותיים באמצעות מערכת של תגמול חברתי – דירוג תכנים.
על אף שגרסת הבטא של דקס פועלת כעת בעברית בלבד, הרי שהמערכת היא מערכת רב לשונית, אשר תושק בקרוב במספר שפות ברחבי העולם.

שיתופי פעולה

מערכת דקס היא מערכת קהילות מבוזרת. הטכנולוגיה המתקדמת של המערכת, מאפשרת לה להשתלב בקלות כשכבה הקהילתית של כל אתר אחר, באופן שקוף לגולש. כך, יכולה המערכת לספק פיתרון קהילתי מלא לכל פורטל תוכן גדול, הכולל עמודים אישיים, רשת חברתית, קהילות ומגוון סוגי תכנים נוספים.

הגמישות של מערכת דקס מאפשרת לה להשתלב באופן שונה בכל אתר, ולהציע בכל מקום מגוון יכולות שונה המתאים לקהל היעד והדרישות של אותו הלקוח.
כמו כן, האפשרות של הגולש לנדוד בין הקהילות, יוצרת רשת-על של קהילות, באופן אשר מגדיל את החשיפה והפופולאריות שלהן. בין לקוחותינו נמצאים כמה מאתרי התוכן הגדולים בישראל.

מאחורי הקלעים

עובדי חברת דקס טכנולוגיות מתמחים ביצירת קהילות וירטואליות. מאחורי כל אחד מחברי הצוות המוביל חמש שנים של ניסיון ביצירת קהילות וירטואליות, במהלכן יצרנו כמה מהקהילות הגדולות בישראל. מערכת דקס היא תולדה של ניסיון קהילתי זה.

אתר האינטרנט: www.dex.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version