אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

רשת ידידים

רשת ידידיםידידים רשת חברתית ישראלית גלובלית ולענייני העבודה, חיפוש עבודה ועובדים,מאפשרת פתיחת חשבון אישי, הוספת חברים, שליחת הודעות,שיתוף הודעות וסרטונים, צפייה בדף פרופיל, הגרלות שבועיות ומתנות,ועוד

מה מחכה לכם באתר

בדף האישי שנוצר לכם אחרי ההרשמה תוכלו להוסיף חברים, לשתף או להגיב לתוכן, לכתוב סטטוסים, להעלות תמונות לדף פרופיל, להעלות ולשתף סרטונים של יוטיוב. לשמור אתרים שאהבתם ולצפות בכל דף פרופיל שתבחרו. לבצע חיפוש של החברים גם בדף האישי וגם בדף הראשי. לפתוח פירמידה או להצטרף לפירמידות של אחרים, שיווק רשתי שלא עולה לכם כסף וההפך שאתם מקבלים כסף עבור החברים שיצטרפו לאתר דרככם.
גם לכם נמאס מאתרים המציעים כמו "גבר מחפש אישה" או "אישה מחפשת אישה" או דומה לזה? אז כאן באתר קל יותר, פשוט בוחרים מישהו בין 100 רשומים האחרונים ונכנסים לדף האישי שלו. מוסיפים אותו, בוחרים אם כולם יראו אותו או רק אתם.

קיבלתם הודעה או בקשת חברות? מייד תראו אותה שתכנסו לדף הראשי למלה, גם בדף האישי וגם תקבלו מייל שיש לכם בקשת חברות. אם אתם מחפשים עבודה, על הדרך אתם יכולים ליצור כרטיס עובד "קורות חיים" ולהמשיך לגלוש באתר, מעסיקים יראו אותכם אוטומתי.
מחשבים – קיבלת פלייר לביתך? לחץ כאן
הצטרף עכשיו לקבוצת מחשבים בידידים ותקבל טכנאי מחשבים פרטי לביתך. מבצעים, הנחות לתיקון של המחשב, הרכבת המחשב החדש, בניית אתרים ועוד רק לחברים בידידים .

שירותים שאנחנו מציעים לחברים בידידים

ייועוץ לגבי קניית המחשב החדש בחינם
שידרוג והחלפת מוצרים למחשב באחריות
התקנת תוכנות, מערכת הפעלה, אופיס
לימודים ושיעורים פרטיים לכל גיל, בשעות הערב
בניית אתרים תדמיתיים וגם לעסקים

אתר האינטרנט: www.yadidim.com


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version