אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

אל.דא.פיקס פתרונות אינטרנט

אל.דא.פיקס פתרונות אינטרנטאל.דא.פיקס פתרונות הוקמה בשנת 2013 על מנת לספק שרותי אירוח אתרים, ריסלרים, שרתים וירטואלים, שרתים ייעודים, שרותי ענן ועוד, על גבי שרתים ב5 מדינות בעולם, ישראל צרפת, הולנד, רוסיה וגרמניה. השרתים שלנו מאובטחים ומוגנים נגד התקפות DDOS על ידי ה DefensePro ומערכות אבטחה מתקדמות השומרות על יציבות האתר שלכם. אנו עובדים עם שרתים מהירים וחזקים, מעבד E5-2680 המספק לכם את האיכות ומהירות גובה לאתר שלכם, אנו מספקים את השירות במחירים המתאימים לכל כיס, ומספקים תמיכה 24/7 על ידי האימייל, מערכת הלקוחות והטלפון, בכדי לתת לכם את השירות המקסימלי ביותר.
אנו לא מחייבים אותכם בזמן ותוכלו לצאת מכל תוכנית ללא עמלות או קנסות!

99.9% זמינות – אנו מספקים זמינות מלאה עם הגנות DDOS מתקדמות לשמירה על יציבות מלאה ומערכת מתקדמת אשר שומרת על זמינות אתרכם.
אנו מאבטחים את השרתים בכדי לשמור על הקבצים של האתרים והמערכות שלכם, אנו עובדים ומשפרים את מערכות האבטחה ותמיד נשארים עם המערכות המעודכנות ביותר.
אנו מספקים לכם לכם שרותי פתרונות אינטרנט עם SSD Cache אשר ממהיר את האתר שלכם למהירות הגבהה ביותר. אנו נותנים גיבוי יומי מלא עבור השרת שלך על ידי ה R1Soft אשר מגבה ושומר על האתר שלכם.
24/7/365 תמיכה טכנית – אנו מספקים שירות לקוחות עבור כל לקוח בכל זמן ובכל דרישה על ידי האימייל , מערכת לקוחות והטלפון. נתקלתה בבעיה? אנחנו כאן בשבילך!

אתר האינטרנט: www.ldfix.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version