אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

משקפיים IDglasses

משקפיים IDglassesב-IDglasses אנחנו מאמינים שמשקפיים הם מוצר בסיסי שמגיע לכל ישראלי באיכות גבוהה ובמחיר שמתאים לכל כיס. הייתרון היחודי שלנו הוא שבניגוד למתחרים הגדולים שלנו השוכרים סניפים בקניונים הכי יקרים בארץ, ומכינים פרסומות יקרות במיליוני שקלים שאתם הלקוחות משלמים עליהם בסוף, אנחנו חוסכים לכם את הכסף. לכן, אנחנו יכולים להציע לכם מבחר גדול של משקפיים באיכות גבוהה, במחיר הנמוך בעד 90% מהרשתות.
המציאות היא שכיום רוב המסגרות והעדשות מיוצרות בחו"ל, ולאחר תהליך "מיתוג" נמכרות במחירים מופקעים ללקוח הלא מיודע. בנוסף, מגוון שירותים כגון "בדיקת ראייה חינם" נמכרים בחבילה, אך כמו שאתם יודעים בחיים אין ארוחות חינם, ושירותים הללו למעשה מייקרים את מכירי המסגרות והעדשות ללקוח.

במדינות אחרות, כגון ארה"ב, האזרחים והשוק המקומי כבר מזמן הפנימו שמשקפיים לא צריכים לעלות כמו אייפון, ויותר מ 10% מכלל מכירות המשקפיים מתבצעות דךר האינטרנט. במיוחד לאחר ההתפתחויות הטכנולוגיות בתקופה האחרונה, ניתן כיום למדוד את המשקפיים במראה וירטואלית (ואפילו לשאול את החברים מה הם חושבים!), ולראות האם המשקפיים מתאימות מבחינת המידה והאסטטיקה . על כן, מדוע להוציא אלפי שקלים על "מותגים" ברשתות כשאפשר לקנות משקפיים באיכות טובה יותר בחצי או שליש מחיר?
שירות ואיכות ברמה הכי גבוהה היא ערך עליון אצלינו, ועל כן אנחנו מציעים החזרים חינם למשך 30 יום מקניית המשקפיים.

אתר האינטרנט: www.idglasses.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version