אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

צילום אירועים – PhotoLink

צילום אירועים - PhotoLinkסטודיו PhotoLink הינו בוטיק צילום אשר מתמחה בצילום אירועים פרטיים ועסקיים ללקוחות בישראל. כיום אנחנו מעניקים שירותי צילום לאירועים פרטיים כמו צילום חתונות, צילום בר/בתי מצווה, צילום חינות וצילום אירועים עסקיים כמו צילום אירועי חברה, השקות מוצרים ועוד.
המטרה העיקרית שלנו היא להיות יצירתיים, חדשניים ובעלי דימיון עד כמה שניתן תוך לכידת הרגעים הקטנים, המיוחדים והאינטימיים מבלי שירגישו אותנו. התוצאה הסופית היא זכרונות של רגעים קסומים שתמיד תוכלו לחזור אליהם, להתמסר ולטפח באהבה. לקבלת ייעוץ אישי או קביעת פגישת היכרות מלא את טופס יצירת הקשר באתר ואנחנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

מטרתנו לשמור את הרגעים היפים, הנעימים והחשובים ביותר באמצעות המצלמה. אין זה משנה בסוג הצילום. צילום חתונות, צילום בת מצווה או צילום אירועים עסקיים כמו השקות מוצר ואירועי חברה – ביכולתנו ללכוד ולתעד את הרגעים הקטנים, האינטימיים והמיוחדים של האירוע ולהעביר אותו ע"י לכידת הרגע הנשמר לאורך עשרות שנים.
אם אתה מחפש צלם אירועים מקצועי, בעל ניסיון וידע רב בצילום, הגעת למקום הנכון. אנחנו נוכל לסייע לך בכל שאלה, בקשה ומשאלה – ללא התחייבות כלשהי מצידך !
לפרטים נוספים בנוגע לשירותי הצילום, השאר את פרטיך בטופס יצירת הקשר באתר ונחזור אליך בהקדם האפשרי.

אתר האינטרנט: www.photolink.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version