אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

קריוקי פלוס

קריוקי פלוסחולמים על אירוע מהנה ובלתי נשכח, ערב ייחודי בו כל אורח יצליח להשתלב וירגיש מיוחד?!
קריוקי פלוס מוסיקה לאירועים תעצב עבורכם את האירוע המושלם!
בקריוקי פלוס התפיסה המנחה את פעילות החברה ואת האירועים המופקים על ידיה הינה, כי על מנת לצור אירוע איכותי, מהנה ובלתי נשכח יש לתת התייחסות מיוחדת לכל אירוע ולכל לקוח בפני עצמם. המפתח לאירוע האידאלי מבחינתנו הינו הכנה מוקדמת ושילוב הלקוח, רצונותיו וציפיותיו בהכנת האירוע, כל זאת במטרה להתאים את האירוע ללקוח ולקהל היעד בצורה האופטימלית והאיכותית יותר. אנו מאמינים וניסיוננו רב השנים הוכיח כי הכנה מוקדמת ביחד עם ייעוץ והכוונה, וכמובן ידע נרחב, ניסיון וכשרון לחוש את הקהל ולזרום איתו במהלך האירוע הם אלו המבדילים בין אירוע טוב ונחמד לאירוע מדהים ובלתי נשכח.

שירה בציבור

 לאלו מאיתנו שאוהבים לשיר בצוותא להתרפק על הנוסטלגיה של השירים הישנים והטובים בשילוב שירים חדשים במגוון סגנונות מאגר עצום של שירים הנחייה וליווי של זמר מקצועי הקרנה על מסך ענק עם מקרן איכותי.

אפשרות לשלב נגינה בקלידים חברת קריוקי פלוס מספקת לכם שירותי קריוקי ברמה שלא הכרת וערבי שירה בציבור עם מיטב שירי הנוסטלגיה הידועים.

שיר בהפתעה

מתנה אישית ומרגשת – שיר בהפתעה! אתם שולחים לנו אינפורמציה על מי שאתם רוצים להפתיע, כגון: תחביבים, כינויים, סיפורים מצחיקים, טיולים וכיוב' ואנחנו יוצרים עבורו שיר מיוחד ואישי בשילוב מצגת תמונות
ובליווי המוסיקה המועדפת עליו/ה נסיוננו הרב בשירה ובליווי מוסיקלי, מעמיד לרשותכם מגוון אפשרויות לביצוע והקלטה
של השיר בהפתעה: השיר יושר ע"י זמר מקצועי מטעמנו, קבלת ליווי והנחיה מקצועית באופן שיאפשר לכם לשיר את השיר בעצמכם
בשני המקרים קיימת אפשרות להקלטת השיר באולפן מקצועי.

מסיבות והפעלות 

קריוקי פלוס מוסיקה לאירועים מתמחה בהפעלות לכל גיל ולכל אירוע! חוגגים בר/בת מצווה, ברית/ה, חתונה חינה, ימי הולדת לילדים, מסיבות למבוגרים, אירועים לגיבוש במקומות עבודה, הפעלות לבתי ספר וגני ילדים – אנחנו בקריוקי פלוס נתאים לכם אירוע מושלם אפשרות לשלב DJ, קריוקי, שירה בציבור,שיר בהפתעה, מצגת תמונות וקטעי וידאו, משחקי חברה מגוונים והיתוליים לילדים ולמבוגרים.

חתונה 

ארגון חתונה הינה משימה כלל לא פשוטה. הזוג חולם על אירוע ייחודי ובלתי נשכח ולקריוקי פלוס מוסיקה לאירועים שלל הצעות כיצד לגוון את האירוע וכיצד ליצור אירוע שיאפיין את הזוג וייחד אותו וביחד הזאת יתאים לקהל היעד הרחב.
בקריוקי פלוס מקדישים זמן ומחשבה להכנת האירוע, להיכרות עם הזוג ומתוך כך להבנת סגנון האירוע המבוקש.

לצורך כך נערכות בטרם האירוע פגישות מקדימות עם התקליטן המיועד בפגישות אלו הזוג מעלה את רצונותיו ושאיפותיו מהאירוע ואנחנו ממליצים לו ומסייעים לו לתכנן אירוע משולם.
ייחודי לקריוקי פלוס: אפשרות לשלב מצגת או סרט ו/או שיר המושר ע"י בני הזוג או אחד מהם באירוע עצמו או בהקלטה מקצועית מוקדמת תוך ליווי מוסיקלי וייעוץ והכוונה מקצועיים.

הפקות אירועים

מעוניינים להפיק אירוע משולב בקלות ועם מיטב אנשי המקצוע ?!   קריוקי פלוס מוסיקה לאירועים תקשר אתכם עם מיטב בעלי המקצוע בתחום:
   שילוב קייטרינג בייתי וגורמה,
   שילוב שף המבשל בפני קהל האורחים,
   שילוב צילום וידאו וסטילס,
   שילוב זמר/ת או להקה,
   שילוב תאורה,
   שילוב מתקנים ומתנפחים לילדים,
   שילוב הפעלות ומשחקים לכל גיל,
   וכמובן שילוב ייחוד של שיר בהפתעה!

אתר האינטרנט: www.djk.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version