אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

echeck – קניית צ'קים חוזרים

echeck - קניית צ'קים חוזריםבמהלך שבע השנים האחרונות הגיע מספרם של הצ'קים החוזרים בישראל לכ – 31 ‏מיליון צ'קים. עבור כ – 10% ‏בלבד מתוכם נפתחו תיקים בלשכות ההוצאה לפועל. כ- 20% מתוכן שולמו ללא צורך בנקיטת הליכים משפטיים וכל היתר, נמצאים בידי האוחזים (סוחרים, בעלי חנויות, ספקים וכד').
‏צ'קים חוזרים, הם צרה. צרה הנמצאת בידיהם של האוחזים בהם. מתוך ההכרה בצרה הנקראת 'צ'קים חוזרים' ומתוך ההבנה שכמות קריטית של צ'קים חוזרים יכולה לפגוע בצמיחה השל העסק, לצמצם את תזרים המזומנים שלו ואפילו לגרום לסגירתו, הקמנו את חברת Echeck על מנת לתת מענה מקיף וחוקי לבעלי עסקים בפתרון הולם של בעיית הצ'קים החוזרים. היעדר היכולת של ארגונים רבים להתמודד עם בעיות גבייה, הגוזלות זמן רב ומשאבים רבים, רק הגביר את הצורך בשרותי מיקור חיצוניים לטיפול בבעיות הגבייה.

אתם בוודאי יודעים שפתיחת תיק של 1000 ש"ח בהוצל"פ מצריכה השקעה של כ – 200 ₪ , השקעת זמן, משאבים וניסיון רחב בגביית חובות. כל אלו, אינם נמצאים בד"כ בהישג ידו של בעל העסק. כשאתה מצטרף אלינו, אנו בעצם הופכים לשותפים לחוב.
הסיכון בהשקעה ובתוצאות הוא שלנו בלבד, כשהעיקרון המנחה אותנו הוא: לא גבינו, לא שילמת. כך אנו שותפים להצלחות."
בחברתנו תמצא צוות  ותיק, בעל ניסיון עתיר שנים בתחום הגבייה המבצעית החוקית דרך ההוצאה לפועל. בשל הניסיון הרב שצברנו ובשל ומאחר שאנחנו בטוחים ביכולת הגבייה העתידית שלנו, אנו מממנים עבור לקוחותינו  את כל עלויות הגבייה כגון: אגרות, עיקולים, איתורים וכו'. בנוסף, בשנתיים האחרונות בעזרת מסדרת תיקוני חוק ותקנות חדשות, קיימים בידינו, מבצעי הגבייה, כלים שלא היו קיימים בעבר, ומתבררים כעת  כיעילים ביותר.

אתר האינטרנט: www.echeck.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version