אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

דקל בן ציון – עיצוב שיער

דקל בן ציון - עיצוב שיער
דקל בן ציון והצוות מעניקים ללקוחות שירותי ביוטי של שיער ואיפור, תספורות, תסרוקות, כימיה, תוספות שיער, החלקות שיער ועוד. מספרתו מפנקת מידי יום כלות ביום חתונתן ובני משפחתן ותחת ידיו עוברות לא מעט סלבריטאיות וידועניות כמו סנדי בר, נטלי עטייה, לירון וייסמן, דנה מודן ועוד. את מעמדו כמעצב שיער מוביל בתחומו, רכש דקל בזכות עבודה קשה, כוח רצון ואהבה לאנשים וליופי. הוא משתמש במוצרים הכי טובים שיש לשוק להציע, ולא מתפשר על איכות. הוא מקפיד להתעדכן בכל הטרנדים האופנתיים המובילים, נוכח בתצוגות אופנה, ונוסע בעולם ומשתתף בתערוכות והשתלמויות וכמובן דואג לעדכן את הצוות שלו בכל.

שירות הלקוחות הוא אבן הדרך המובילה את דקל מאז פתיחת המספרה ועד היום. המספרה מעוצבת לפרטי פרטים ומעניקה תחושה של חדשנות, ניקיון ויוקרה יחד עם חמימות ונוחות. חשוב לו שהלקוחות ירגישו בטחון ושהם בידיים הכי טובות. חשוב לו שמי שיושב בכסא יהיה בטוח במאה אחוז בבחירה שלו בדקל בן ציון כספר שלו, וזו הסיבה שכלה מביאה עוד כלות ושהלקוחות חוזרים תמיד. תחושת הביתיות המפנקת שבמספרתו מאוד בולטת, עד אשר נדמה כי הזמן שם עוצר מלכת. דקל והצוות הנאמן שלו דואגים לפנק את הלקוחות משלב הקפה בהמתנה ועד לשלב הסופי בו הלקוחה יוצאת מחודשת ומרוצה.

בבואך למספרה המפוארת ברחוב בן יהודה, המציגה אמן רב גווני המשקיע תכנון ומחשבה בכל פרט, מתכנון הקונספט ועד לסיומה של היצירה, דעי כי צפויה לך חוויה חושית ומפנקת תחת ידיו של דקל בן ציון המוציאות לאור בכל פעם צד שונה, יצירתי ומעניין שישווה לך את המראה הייחודי המותאם אך ורק לך.

אתר האינטרנט: www.dekelbenzion.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version