אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

"במיוחד" מתנות

"במיוחד" מתנותבכל דבר שאנו עושים, אנחנו מחפשים את המפתיע, המרענן והבלתי צפוי. מתוך המסע הזה נוצרו המוצרים המיוחדים בתחום תמונות הפליפ והתלת מימד, בהפקות לנטיקולר, בקישוטי קיר המשלבים מדיות שנות: קנווסים פרספקס ותווינים ציור אומנותי הדפסה על בדים, מתכות בהטבעה צבעונית וחרסינות מודפסות,
המענה למתנות מקוריות לכל שמחה משפחתית: יום הולדת, יום נשואין, חתונה, אירוסין, בר מצוה, חתונת הכסף והזהב או מפגש מלכד. מתנה בלתי נשכחת לבוס, לתורמים או לעובדים.
ערכות מדהימות לפתיחת שנת הלימודים בבית הספר בכיתה א', בהדפסה על מגוון חומרים עמידים.
מזכרות יוצאות דופן לאירועים, לסוף שנה בגנים, לצוות או לתלמידות, לקייטנות ועוד.

הרמה הגבוהה של ההפקות השונות הם הודות לסייעתא דשמיא מיוחדת המלווה את כל צעדינו. הודות להקפדה על כל פרט בתהליך הייצור, החל במכונות המשוכללות וכלה בעיצוב המתקדם,
הודות לצוות המסור האכפתי והמקצועי , אשר רכש את הידע הרב דרך קורסים שונים מהטובים בתחומם בארץ, התעדכנות עם קצב ההתפתחות הטכנלוגית אצל מיטב המורים, והנסיון המוצלח בן תשע השנים בעסק.
אתר זה עצמו הינו דוגמא פרטית לנאמר לעיל ואשר הוא תוצר של התמקצעות בקורס אנימציה ומולטימדיה של לומדה שע"י משרד התמ"ת. עם המורות המקצועיות נ. מרזל, נטע שפיר וטובות רבות ואחרות אשר העביר ידע נרחב בצורה מקיפה ומקצועית במיוחד.

אתר האינטרנט: www.b-special.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version