אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

לגדול עם טימוקו

לגדול עם טימוקוסביבת המשחק "לגדול עם טימוקו" נמצאת כיום בשימוש במסגרת טיפולים התפתחותיים ובשיקום ילדים במרפאות המובילות בתחום.
הילדים מפגינים מוטיבציה גבוהה ושיתוף פעולה מרבי בזמן משחק עם טימוקו, גם כאשר הפעילות דורשת מאמץ פיזי לאורך זמן.
המערכת מעניקה למטפל את הכלים להם הוא זקוק על מנת לבנות תוכנית טיפול ייחודית עבור כל ילד בהתאם למטרות הטיפול, צרכי הילד ומידת התקדמותו.
למטפל שליטה רחבה על מאפייני הפעילות, כגון: התאמת רמות הקושי, שליטה על הופעת מסיח, בחירת מיקום האובייקטים, הגדרת פידבק שמיעתי ועוד.
מערכת ניהול הנתונים של טימוקו מהווה אמצעי יעיל למעקב אחר ביצועי הילדים וניתוח תוצאות הפעילות, ולכן מהווה כלי משמעותי לביצוע מחקרים.

 ילדים עם שיתוק מוחין (CP): סביבת המשחק של "טימוקו" מאפשרת עבודה על הגדלת טווחי תנועה, חיזוק חגורת כתפיים והעלאת הביטחון בשימוש בגפה הפגועה. נצפתה מוטיבציה גבוהה להפעלת היד הפלגית בצורה עקבית ולאורך זמן.
ילדים עם הפרעת קשב (ADHD): סביבת המשחק מאפשרת עבודה על מיקוד קשב וריסון אימפולסיביות. המשחק מספק פידבקים חזקים ומשמעותיים בזמן אמת המלמדים את הילד לווסת עצמו, להיות מודע לתנועות גופו ולמקד קשב גם בחיים האישיים מחוץ למשחק.
ילדים עם הפרעה התפתחותית בקואורדינציה (DCD): סביבת המשחק "לגדול עם טימוקו" מספקת כלים לחיזוק הבסיס התנועתי של הילד ושיפור מיומנויות מוטוריות (תיאום דו צידי, הפרדת תנועה, מהירות תגובה וחציית קו אמצע), לצד שיפור מיומנויות קוגניטיביות (הכרת הספרות, תפיסת כמות, קטגוריזציה, הבחנה חזותית ועוד). גם לראות סרטים מצוירים לילדים יכול לעזור.
ילדים עם הפרעות בתקשורת: סביבת המשחק של טימוקו מעודדת אינטראקציה ומשחק משותף של שני שחקנים (הורה-ילד/ מטפל-ילד/ שני ילדים). המשחק מעודד את הילד לחלוק מרחב משותף עם חבר למשחק, להתייחס לנוכחות האחר ולקבל חוקים חברתיים, כאשר כל שחקן שולט בחיישן אחד, אך ההתקדמות במשחק מתרחשת בהצמדת ידיים ושת"פ בין שני השחקנים.

אתר האינטרנט: www.timocco.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version