אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

חלפון תכשיטים

חלפון תכשיטיםחלפון תכשיטים מייצרת ומשווקת תכשיטי יהלומים, טבעות אירוסין, תליונים, צמידים, צמידי טניס, שרשראות ועגילים מהיצרן לצרכן במחירים ללא תחרות, התקשר עכשיו לפגישה והתרשמות מקולקציית תכשיטי יהלומים עשירה, מעודכנת ומגוונת במחירי מפעל.
השרות שאנו מציעים ללקוחותינו הוא כולל ומקיף את כל תחום הצרכים בנושא תכשיטים. אנו מעצבים ומייצרים, משנים מידות ומשבצים, מספקים יהלומים ומוכרים מלאי גדול ומעודכן של תכשיטים במקצועיות ובמהירות . המלאי אותו אנו מציגים ללקוח הוא גדול ומעודכן ומתאים לכל תקציב בלי לפגוע במסורת רבת שנים של איכות והקפדה על כל שלב בתהליך הייצור. אנו מחכים לשיחת הטלפון הבאה שלך בא נשמח להעניק לך תשובה לכל שאלה וכמובן, להזמין אותך להתרשם קרוב במשרדנו.

מחירי מפעל מחכים לך במשרד שלנו. ותק ונסיון של 40 שנה עומדים לרשותך במחירי יצרן. הדוגמאות היפות ביותר מוכנות למכירה מיידית, כנס למשרד להתרשם מקולקציה גדולה ומרשימה. מבחר ענק של יהלומים במחירי הבורסה עם משבץ במקום.ניתן לשבץ גם יהלומים שלך. טבעות אירוסים במבחר ענק, כל מידה וכל צבע באיכות ייצור וגימור ללא תחרות.
חלפון תכשיטים מתמחה בטבעות אירוסין אך לא רק. אנו מייצרים ומייבאים טבעות זהב ויהלומים מחברות מובילות באיטליה והמלאי שלנו כולל טבעות יהלומים , טבעות אבני חן, תליונים, צמידים קשיחים, צמידי טניס, עגילים ושרשראות, כשהכל עשוי מזהב באיכות גבוה ומוקפדת. חברתנו משווקת למיטב החנויות בארץ וכן לספקים ויצרנים שונים המשווקים את הטבעות שלנו דרך חנויות וירטואליות באינטרנט.
אנו בחלפון תכשיטים נשמח לעזור לך לבחור טבעת ליהלום שכבר נמצא ברשותך, טבעת אירוסין בזהב צהוב, זהב אירוסין בזהב לבן ואף זהב אדום מתוך מבחר גדול שברשותנו או בהזמנה מיוחדת בעיצוב שמתאים לך, אנו נדאג לייצר, להכין מידה מתאימה ולשבץ את הטבעת ברמת גימור גבוהה ואת האבן המרכזית שלך ישבץ משבץ היהלומים שלנו בנוכחותך תוך שימוש במיקרוסקופ להבטחת איכות מושלמת.

יצירת קשר:
נייד: 054-7490104
משרד: 03-5601145

אתר האינטרנט: www.wedding-rings.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version