אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

קייטרינג מורן – אספקת ארוחות מלאות לכל אירוע

קייטרינג מורן - אספקת ארוחות מלאות לכל אירועקייטרינג מורן קפה מספק ארוחות חמות, מזינות ובריאות לצהרונים, קייטנות, גני ילדים ומוסדות חינוך. הארוחות מאושרות על ידי משרד הבריאות ומשרד החינוך, ומוכנות תוך הקפדה על רמה גבוהה של איכות הטעם, ההכנה, המשלוח והשירות .
ברשותנו כל האישורים הדרושים: משרד הבריאות, אישור יצרן, משרד החינוך, hassap רישיון עסק והובלת מזון, והכול בכשרות בד"צ ירושלים, העדה החרדית .
ניתן לקבל טעימות מהארוחות עד אליכם, על מנת שתתרשמו אישית מאיכות ומטעם האוכל.


קייטרינג מורן קפה מתמחה באספקת ארוחות בשריות או חלביות לאירועים מסוגים שונים, כגון: חינה, שבת חתן, אזכרה, שבעה, מפגש חברתי או משפחתי, טיול קבוצתי וכדומה. המזון מגיע עד ללקוח כשהוא חם וטרי בתוך תבניות גדולות, קלקרים או טרמופודים. בנוסף לכך, מצורף כל הציוד הדרוש להגשה, למזיגה ולאכילה, כולל ציוד חד-פעמי. ניתן לקבל גם שירותי מלצרים בתיאום מראש.
כל שנותר הוא להוציא את האוכל מהמכלים בסמוך לזמן הארוחה, לחלק לכל הסועדים, ליהנות מהטעם המובחר ולקצור מחמאות.

חוויה תימנית אסלית הכוללת

מרק תימני + בשר עוף (שוק או ירך) + חילבה + סחוג + פיתות / סלוף + ירקות + כל הציוד הדרוש לחלוקה ולאכילה. כל האוכל בהשגחת בד"צ יורה דעה של הרב מחפוד.

אוכל מבושל ביתי, טעים ובריא

3 סוגי בשר לבחירה: עוף בתנור או בגריל, פרגיות על האש, חזה עוף, שניצל, צלי בקר, עוף מוקפץ עם ירקות.
3 תוספות חמות לבחירה: אורז (לבן / מג'דרה / צימוקים), תפוחי אדמה אפויים, קוסקוס וירקות, שעועית ירוקה, אפונה וגזר וזיתים ברוטב פיקנטי.

5 סוגי סלטים לבחירה: חומוס, טחינה, חצילים קלויים, חצילים במיונז, מטבוחה, סלט טורקי, גזר פיקנטי, סלק, חמוצים, כרוב לבן וכרוב אדום.
לחמניות (המוציא / מזונות) או פיתות טריות.
תוספות שונות (בתוספת תשלום): קינוחים ועוגות פרווה או סלט פירות, שתייה קלה, פינת קפה, פירות, פיצוחים ועוד.

פריסות ארוחות בשטח

קייטרינג מורן קפה מתמחה בפריסות בשטח של ארוחת בוקר, צהריים וערב, וכן עצירות מרעננות עם מגוון פינוקים. הודות לשילוב של דוכני המזון והברים שלנו, עם התפריטים המיוחדים שלנו, אנו מצליחים לספק ארוחות בשטח ברמה של בית מלון!
יצאתם לטיול? קבעו מקום מפגש, ונגיע עם הפינוקים שלנו עד אליכם.

אתר האינטרנט: www.morancafe.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version