אינדקס אתרים BIE | פרסום עסקים חינם

מוזיקה באינטרנט – eMusic

מוזיקה באינטרנט - eMusicלאוהבי המוזיקה eMusic מציעה חוויית המוסיקה אותנטי בשוק המוזיקה הדיגיטלית המונית. האתר מספק את ההקשר המוסיקלי עבור הקהילה הנלהבת של חובבי המוסיקה, חברות התקליטים, והאמנים כאחד. הגולשים מתבקשים לחקור את המוסיקה עם מנוי חינם שמעניק חוויה יוצאת דופן.
eMusic התרחב באופן משמעותי על בסיס המנויים שלה ויש באתר אלפי להיטים. הקטלוג העצום שלה כולל המון שירים של זמרים מוכרים פחות או יותר ושל חברות התקליטים מכל הז'אנר המוסיקה: רוק, ג' אז, קומדיה, היפ הופ, בלוז, קלאסית, ארץ, עממית, מוזיקה של ילדים, אלקטרונית, עולם, רגאיי ועוד.

את הרשימה כוללת חברות ידועות עצמאיות כגון קונקורד מיוזיק גרופ, קוך, נקסוס, קבוצת קבצנים, Saddle Creek, Warp, דומינו, Barsuk ומיזוג. לאחרונה, eMusic הוסיף בחזרה את הקטלוג של Sony Music Entertainment תוויות כגון אריסטה, קולומביה, אפי, ג 'ייב, LaFace, מורשת הקלטות ו-RCA. בקיצור אתר מספק את הטעם של מיליוני אוהבי מוסיקה שמוכנים לשלם מעט כסף תמורת שירים אהובים שניתן להוריד מבלי לחשוש שמדובר על הורדת שירים לא חוקית. כמובן שבאתר אפשר להוריד גם שירים בחינם אך מספרם הוא קטן יותר.

 

אתר האינטרנט: www.emusic.co.il


דירוג:  Note: There is a rating embedded within this post, please visit this post to rate it.

מצאת טעות? לחץ כאן לעדכן את פרטי העסק הזה!

 

אתרים נוספים שיכולים לענין אותך

Exit mobile version